2022-11-20, 22:24
Medlem
Nu pratar vi inte om att man har en partner utan hur du har fått till det till tex en fest med mera. Det vill säga som singel.

Har du som kille lyckas få en avsugning av två tjejer på toan och i vilket sammanhang skedde det? Var ser typ att du drog in dem direkt eller så?

Är det en stor chans att man kan dra hem två tjejer om man säger att man har en efterfest tills det visar sig att det är bara du och de? Är det en stor chans där man får till det?

Berätta gärna
Citera
2022-11-20, 22:49
Medlem
atodJbs avatar
Hänt 2 gånger.
Det har alltid varit på tjejernas initiativ, i efterhand så har jag alltid känt mig som en passagerare i något som redan varit förutbestämt.
Händelseförloppet är alltid suddigt, aldrig något jag själv roddat utan man är helt plötsligt bara, där.
Citera
2022-11-20, 23:07
Avslutad
Hänt en gång. Hemmafest. Hamnade med två tjejer på en säng, snackade lite, drack lite. Plötsligt började de hångla, sen ville en av dem hångla med mig, och sen blev det trekant.
Citera
2022-11-20, 23:24
Medlem
Mest Tinder.

Hade stämt träff med en kvinna från Amsterdam på en bar (hon var på weekendresa till min stad) och när jag nästan var på baren för att möta upp henne så skrev hon och frågade hon var jag var någonstans och hon skrev "ja, vi sitter här blabla" och då förstod jag att hon tydligen dragit med sig någon till.

Väl där så hälsar jag på båda (den andra var från håla utanför Moskva men hade tydligen flyttat till Amsterdam) men pratar i princip bara med den jag stämt träff med och började flörta och babbla samma bullshit som alla andra dejter och kysser henne rätt tidigt in på dejten framför den andra. Det var nog så tidigt inpå att träffas så jag antar det utstrålade stort självförtroende eller någonting.

Sen går hon på toaletten så jag får möjlighet att prata med hennes väninna och flörtar på samma vis med henne och när den andra kom tillbaka från toaletten så såg hon mig hångla upp hennes väninna och verkade helt likgiltig till det, som om det var den mest normala saken i världen. Så jag tänker att de nog hade en trekant som tanke från början. Sen gick vi vidare på någon nattklubb där jag var stammis och snubbar kom fram och frågade mig om det eftersom det inte är så vanligt att någon står och kysser två stycken. Stannade där någon timma innan vi drog hem till mig.

En annan gång var det också en jag träffat från Tinder sedan tidigare och legat med i hennes bil. Hon berättade för mig att hon skrutit om det för massa väninnor och plötsligt en dag fick jag ett sms och fråga om jag ville sätta på hennes väninna (som för övrigt var gift).
Jag nekade till det men fick frågan om jag ville träffa en annan väninna till henne och dricka vin hemma hos henne och så blev det.

Nu låter det kanske som humble brag men det är inte så spännande som det låter.
Senast redigerad av HansVonFreudhaus 2022-11-20 kl. 23:27.
Citera
2022-11-21, 14:25
Avslutad
Min första gång var vi dyngraka allesammans. Var en efterfest och ”jag har aldrig” som spårade ur. På killens initiativ men ingen var sen att haka på. Det var fler personer på festen dock, lite märkligt i en liten lägenhet, så alltså med publik.

Andra gången var jag ännu fullare än första gången, det var en hemmafest. Jag och min tjejkompis hade hetsat killen i fråga (på skoj) och tillslut hände det!

Båda tillfällena har åtminstone en tjej legat med killen innan. Det är i småhålorna det händer 🤷🏼‍♀️
Citera
2022-11-21, 20:37
Medlem
Jag och en tjejkompis blev bjudna på en hemmafest av en bekant till henne.
Vi hade inget bättre för oss så vi bestämde oss för att ge festen en chans. Vi drack oss rätt packade i bussen påväg dit och väl där hade festen mer eller mindre övergått i efterfest men vi båda var sugna på att ligga.
Det fanns en kille på festen som föll oss båda i smaken, så vi tog honom i varsin hand och ledde upp honom till sovrummet 😏
Citera
2024-03-27, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRFT
Jag och en tjejkompis blev bjudna på en hemmafest av en bekant till henne.
Vi hade inget bättre för oss så vi bestämde oss för att ge festen en chans. Vi drack oss rätt packade i bussen påväg dit och väl där hade festen mer eller mindre övergått i efterfest men vi båda var sugna på att ligga.
Det fanns en kille på festen som föll oss båda i smaken, så vi tog honom i varsin hand och ledde upp honom till sovrummet 😏
Wow orkade han med er?
Citera
2024-04-05, 17:25
Avstängd
Onan-erarens avatar
Jag hade sex med mitt ex å en av hennes väninnor när det tagit slut mellan oss. Väninnan red mig å mitt ex stod på knä över mitt ansikte så jag kunde slicka henne medans väninnan red mig tills jag kom i henne. Vi var fulla på rödvin alla tre å vi var hemma hos väninnan, det blev en lyckad kväll å jag kände mig som en riktig horbock å stolt över det.
Citera
2026-05-08, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag hade sex med mitt ex å en av hennes väninnor när det tagit slut mellan oss. Väninnan red mig å mitt ex stod på knä över mitt ansikte så jag kunde slicka henne medans väninnan red mig tills jag kom i henne. Vi var fulla på rödvin alla tre å vi var hemma hos väninnan, det blev en lyckad kväll å jag kände mig som en riktig horbock å stolt över det.

Gött
Citera
2026-05-09, 08:27
Medlem
halaltarzans avatar
Ser att många här skriver att det hände när de hade festat, och så var det också den enda gången jag var med om ett s.k. ménage ā trois.

Så kontentan av det hela är väl att alkohol is da shit liksom, en riktig musöppnare.
Citera
2026-05-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ser att många här skriver att det hände när de hade festat, och så var det också den enda gången jag var med om ett s.k. ménage ā trois.

Så kontentan av det hela är väl att alkohol is da shit liksom, en riktig musöppnare.

Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in