Vet inte om rabatten kopplas till BF men tänkte såna här grejer är ju rätt bra i kylskåpet inkl ev special skafferier som kan se lite olika ut i olika plan som gör att varor gömmer sig längre bak i och blir liksom insynsskyddat och man kommer åt bättre med snurrbricka
Är skafferiet eller kylskåpet djupare än själva brickan kan man förvara varor till viss del framför brickan i ett plasttråg / box som är lämplig höjd på så man kan lätt lyfta ut den eller dra den åt sidan om man har plats för det för att sen komma åt brickan.
Och om du har varor mer i mitten som du inte ser på brickan kan lägga en förhöjning av nåt slag där som är runt
Problemet som jag ser det är att om du staplar varor på varann i snurrbrickan så finns det en risk att de burkar eller askar etc flyger av i "karusellen" om man snurrar för fort. Därför ska man allttid vara redo med plockhandsken men ja tror det är lungt
Nånting jag odiggar är att ha oordning i skafferiet och transparanta plastlådor funkar att förvara varor ochså men om du ställer en sån här snurrbricka längst in i skafferiet så kanske du får lite marginal till kanten på skafferi- planet. Då kan man istället ta nån större matlåda eller anpassad plastlåda transparant att ställa framför så kan man lyfta bort den med matvaror i och sen kommer man åt att snurra själva brickan.
Detta med att gräva sig in bakom massa torrvaror och pussla och kylskåpsvaror är bara ett aber att sen komma på, oj hade jag det hemma, oj vad det var gömt och gick ut sen, speciellt om ni är ett stort hushåll eller bara gillar att ha ett lager av hållbar mat
Här är grejen
Snurrbricka Lazy Susan
https://www.clasohlson.com/se/Snurrbricka-Lazy-Susan/p/Pr444179000
Tror ingen ångrar sig som har "lite" mer i skafferiet