2026-06-08, 10:14
  #1609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Beklagar verkligen, hoppas hon kommer på bättre tankar och kommer upp på fötter igen.

Men det är nog svårt för dig att göra mera än du redan har gjort, bara hon som kan bestämma sig för att göra ändring.

Hon har väl gjort det förr, så chansen finns nog att hon kan göra det igen.
Hade hon varit en normal kvinna hade vi efterlyst henne men detta är ju i hennes värld förväntat beteende.
Nej, jag har nog gjort allt jag kan och långt mycket mer än de flesta skulle gjort så det dåliga samvetet jag har är ologiskt. Det som grämer mig är planerna vi hade för framtiden, planer som jag vet att hon vill vara med i men såhär går ju inte.
Nu går mina funderingar kring hur jag skall bygga framtiden, skall jag segla vidare? Sälja båten och bygga hus? Segla båten till Sverige?

Planerna är öppna och tills jag åker ner nu i vinter låter jag det jäsa lite hos mig. Jag låter planeringsavdelningen i mitt huvud brainstorma lite nya idéer.
Citera
2026-06-15, 20:06
  #1610
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Ikväll lär det vara party i Kap verde, vilken jäkla insats.
Citera
2026-06-15, 20:15
  #1611
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Ikväll lär det vara party i Kap verde, vilken jäkla insats.

Lär bli full fart och helljus. En sådan bragd, ķul när små nationer skräller.
Citera
2026-06-15, 20:41
  #1612
Medlem
Stoolers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Ikväll lär det vara party i Kap verde, vilken jäkla insats.

Närmast upploppstämning på fullsatta lokala baren här. (Bor på Gran Canaria) Detta trots att ingen höll på Kap Verde. Hälften var Barca-supporters, hälften Real Madrid! Real har ju som bekant inga spelare uttagna i VM-truppen och supportrarna ondgjorde sig över överskattade och överbetalda jävla Barcelona spelare och krävde sparken för förbundskaptenen med omedelbar verkan. Det var ruskigt nära slagsmål vid flera tillfällen! Sporten sägs förbrödra...men inte ikväll!
Citera
2026-06-15, 20:43
  #1613
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stooler
Närmast upploppstämning på fullsatta lokala baren här. (Bor på Gran Canaria) Detta trots att ingen höll på Kap Verde. Hälften var Barca-supporters, hälften Real Madrid! Real har ju som bekant inga spelare uttagna i VM-truppen och supportrarna ondgjorde sig över överskattade och överbetalda jävla Barcelona spelare och krävde sparken för förbundskaptenen med omedelbar verkan. Det var ruskigt nära slagsmål vid flera tillfällen! Sporten sägs förbrödra...men inte ikväll!

Haha vad fan. Kul info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in