2006-07-16, 18:27
Medlem
MeatAbstracts avatar
Men !"&/¤("#&¤/"
Hon har gjort en jävla sketen värdelös låt för 20 år sedan.
VARFÖR? SÄG MIG VARFÖR existerar hon fortfarande för.
Sätt henne på militärläger och skicka ut henne till Uganda eller nått.
Banta, tjockis!
Citera
2006-07-16, 18:55
Medlem
HellFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Om man vänder på siffrorna så kommer man nog närmre sanningen.
...och lägger till en nolla
Citera
2006-07-16, 19:21
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Usch vad fet och äcklig hon är. Hon opererade för övrigt brösten på 80-talet, eftersom de var alldeles "för stora", vad nu det betyder. Slutresultat: en fettsäck med små bröst.

En rolig anekdot: när Anna Book var med i "Fångarna På Fortet" var även Linda Haglund, den gamla sprinter-tjejen, med. Linda Haglund har inte gjort sig känd som någon särskilt sympatisk person, utan verkar tvärtom rätt störd. Som gammal atlet kunde hon inte acceptera att en otränad tjockis skulle vara med och "tävla" i samma tävling som hon själv, vilket fick till följd att hon trackade och psyk:ade Anna Book under "Fortet"-sejouren. Till sist blev det så illa att Book bröt ihop och började gråta under fest-middagen efter tävlingen, och måste tröstas av TV4:s personal.

Linda Haglund är för övrigt gift med en neger. Eller var, i alla fall.

- F.G
ha ha en annan kul anekdot om LH är att hon vikarierat som gympalärare på en gymnasieskola söder om sthlm, man får hoppas att det inte var några tjocka elever med då
Citera
2006-07-17, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Men !"&/¤("#&¤/"
Sätt henne på militärläger och skicka ut henne till Uganda eller nått.
Banta, tjockis!

Har frågat mig samma sak så många gånger , hon gjorde en låt , var med i solstollarna och var sedan med i skvaller pressen med sin pojkvän hela 90-talet (vad försörjde hon sig på) , dök sedan upp och dansade och vipps så kan hon leva på detta 20 år till

vi blir aldrig av med henne , hon kommer att förfölja oss fram till ålderdomshemmet , och där kommer hon att dyka upp äldre än oss och sjunka ABC du finns i mina tankar . Samtidigt som vi försöker komma undan med våra rullstollar så kommer vårdbiträderna hålla fast oss och säga " men sådant här tycker ni gammlingar om , medan vi själva tänker någon borde ha fixat anna och hennes pojkvän redan 87
mvh tintin
Citera
2006-10-05, 22:40
Bannlyst
.
Citera
2006-10-05, 23:07
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Överbelastning i det här fallet är ju uppenbarligen övervikt.
Hon hade ont i knäna i somras och verkar inte hymla med att det har med hennes kropp att göra. Hon är för övrigt förvånansvärd trevlig, har humor och förmodligen en riktig mjukis i dubbel bemärkelse.
Citera
2006-10-05, 23:10
Medlem
SadoLokets avatar
Betänk att Anna Book betraktades som en ärtig, dansant och förvisso storbystad tonåring när hon sjöng ABC. Sedan gick det utför på många sätt. På något vis är det lite cred att hon håller sig kvar i media...
Citera
2009-06-08, 02:46
Medlem
offe_mans avatar
Den enda tråden jag hittade om tjockis-Anna i denna delen där vi rakar mediaprofiler.

När jag läste artiklen tänkte jag direkt på våra sågningar av hennes deltagande i "Hjälp jag är med i en japansk tv-show" i tv-delen av FB.

http://www.expressen.se/noje/1.1598269/efter-pahoppen-anna-book-slar-tillbaka
Citera
2009-06-08, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Men !"&/?("#&?/"
Calle Norlén i Spanarna hade en bra formulering där han hade Anna Book som paradexempel på en människa som är "ständigt inaktuell".

Fast han menade då henne som nåt i grunden positivt fenomen vad jag förstår....
Citera
2009-06-08, 08:36
Bannlyst
Tyvärr så fick hon dilerium efter Let´s Dance, tidigare så var hon riktigt trevlig.
Numer "känner hon inte igen" gamla bekanta, gråter jämt när hon pratar med pressen osv.

Hon inser väl nu att hon måste söka press för att inte glömmas bort i "rampljuset"..... tragiskt
Citera
2009-06-08, 09:34
Medlem
om båda knäna har krashat hade det varit väntat... om ryggen på henne gått av.... kanske det borde blivit en nyhet... även med aftonbladets mått.

Hon är ju lättare att klättra över än att gå runt.... 3 kubik sångerska. nu är det väl ett under att hon har knä kvar.

fast jag gillar hennes sätt att bjuda på sig själv i tv-grejjen från japan.
Citera
2009-06-20, 14:03
Medlem
offe_mans avatar
Nu gråter hon även ut i Aftonbladet, berättar att det inte känns att man skriver här,
"det är som myggbet, kliar men försvinner"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in