Citat:
Källa på det? Vore i sådana fall första gången i världshistorien en privvad liten fitta ägnar sig åt en subkultur efter att han fyllt 25 år, i det här fallet den smakfulla rastafari-kulturen med precis så mycket outlaw-halt att Lennart kan göra ett case av att han bojas av snuten efter att ha betett sig som en apa. Han sparkar uppåt genom att dokumentera det jobb poliser som tjänar mindre än den här jävla tiggaren gör. Alltså nu när Ramberg blivit el presidente borde det finnas mer intresse av att granska vissa uthängningar. Å andra sidan kommer Lennart från överklassen, nu har han och Björn sina direktörslöner.
Man ser hur klasslinjerna hårdnar i fronter med. De är vit överklass som propagerar någon form av Greta-ism, hej och hå Pippi Långstrump & Co.
Drar in feta bidrag på att projicera hotbilder om "nazister". Det där ska ut i ljuset, men det är över tre år till nästa val det är inget bråttom med det.
Stay alive.
Man ser hur klasslinjerna hårdnar i fronter med. De är vit överklass som propagerar någon form av Greta-ism, hej och hå Pippi Långstrump & Co.
Drar in feta bidrag på att projicera hotbilder om "nazister". Det där ska ut i ljuset, men det är över tre år till nästa val det är inget bråttom med det.
Stay alive.
Ve den autist som dock väljer att konfrontera en privvad provokatör genom att besöka hans bostad och vänta utanför. Även där tar man ju tillfället i akt och sparkar på polisen överlag, både enskilda snutar och som myndighet i stort. Rätt lustigt ändå hur jag som snart ska krypa in i kurran verkar sitta på mindre snuthat än individerna i det här gänget.
Men det krävs en speciell sorts idiot för att inte kunna skilja på någon som gör sitt jobb och någon som drivs av personliga hämndbegär. Samma sorts idiot som inte kan skilja på personliga och politiska motiv i en konflikt, antar jag?
Sådana där fascistfasoner som konfrontationer face to face gillar hursomhelst inte Lennart. Han gillar mer de där säkra situationerna, som gärna också får utgöra ett bra scoop att tjäna cash på i slutändan.
Undrar vilken bildserie som innehöll flest bilder -- den på Lennart i snutbilen eller den på mig på Avesta-Krylbo station. Undrar också vilken av bildserierna man fakturerat mest för. Henko fick nog en fin schlant av EXPO i solidaritetens namn när han sålde bildserien från Avesta-Krylbo till sin polare Vergara. Pengar luktar uppenbarligen inte om de kommer från våldtäktsfrämjare inom vänstern, så har svårt att se hur man kan klandras för en swish av någon på högersidan.
Hur mycket para Lennart dragit in kan jag fråga nästa släktträff.
Senast redigerad av KomTillGullmars 2023-06-28 kl. 08:45.
Senast redigerad av KomTillGullmars 2023-06-28 kl. 08:45.