2022-11-13, 11:28
Medlem
Det här följer jag med största intresse ! När kan vi se nåt resultat tro ? Utredningen borde väl skyndsamt pågå ? Jag hoppas att Bodil och kommundirektör och Niklas Säwen och några fler sossesvin får sparken på stående fot den närmsta tiden . Omval borde det bli . Den här härvan tror jag är ofantligt mkt större och att det går att gräva betydligt djupare efterer skit .
Citera
2022-11-13, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
”Hemlig affär”

Vad fan menas? Behöver man utlysa sina fredagsknull i Post- och Inrikes Tidningar?

Det är den nya samtyckeslagen. Finns en sida efter bilannonserna i varje dagstidning.
Såg att Göran skulle sätta på Karin i kl 17:00 på fredag. 😂
Citera
2022-11-13, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
Det är den nya samtyckeslagen. Finns en sida efter bilannonserna i varje dagstidning.
Såg att Göran skulle sätta på Karin i kl 17:00 på fredag. 😂

Ha ha!!😂😂
Citera
2022-11-13, 14:21
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbli
Det här följer jag med största intresse ! När kan vi se nåt resultat tro ? Utredningen borde väl skyndsamt pågå ? Jag hoppas att Bodil och kommundirektör och Niklas Säwen och några fler sossesvin får sparken på stående fot den närmsta tiden . Omval borde det bli . Den här härvan tror jag är ofantligt mkt större och att det går att gräva betydligt djupare efterer skit .
Är media och andra lite smarta nu så börjar de gräva i deras ekonomi, självklart prasslar fröken Bodil med ena handen så media tittar där, istället för att se vad andra handen har gjort. Kass undanmanöver.

De där två hade en hel del fördelar av varandra mer än utbytta kroppsvätskor.
Citera
2022-11-13, 16:28
Medlem
det kommer bli locket på som vanligt, sossarnas partsekreterare hade ju ihop med Vd på kommunala ÖBO i örebro, hur mycket godkändes där tror ni, 500 miljoner hit o dit o asfaltfiffel dom senaste 10 åren.
Det går som en röd tråd genom hela sossarnas sfär.
Citera
2022-11-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Nu ska du inte vara näsvis gode pensionär. Fortsätt du mata duvorna och överlåt bedömningen av Bodil till hennes jämnåriga generation.
haha tycker fortfarande inte att hon är bildskön.
Citera
2022-11-15, 11:23
Medlem
Vad tyst det blev om det här då !? Pågår nån utredning ? När får vi se huvuden börja rulla ? Mkt man vill ha svar på . Varit tyst i media några dagar nu tycker jag .
Citera
2022-11-16, 20:52
Medlem
Hon är tillbaka på jobbet . Nån som vet nåt mer ?
Citera
2022-11-17, 09:33
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Varför skulle det vara jäv att hon knullade med den gubben? Var gärna tydlig utan att anta massa saker nu.

En förtroendevald topp-politiker som knullar med en hög företrädare för ett bolag som kommunen gör big business med.... varför skulle detta INTE klassas som jäv? Tydligare fall är ju svårt att hitta.
Citera
2022-11-17, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markberedning
Så du har inga problem med jävsituationen som uppstår?
Hon är med och beslutar om ansvarsfrihet för VD:n.

Den stora boven i dramat är Bodil. Fuck henne! Hade hon hållit ihop sina knän hade detta inte varit en fråga.

Nu var det kanske inte någon större fråga när det kliade i snippan för en massa år sedan.
Hon var väl inte högsta hönsen på den tiden.

Märkligare är det att så få har uppmärksammat att kommunstyrelsens ordförande i Timrå dagligen trycker in kuken i en SVT medarbetare!
Citera
2022-11-17, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebajsarn
Nu var det kanske inte någon större fråga när det kliade i snippan för en massa år sedan.
Hon var väl inte högsta hönsen på den tiden.

Märkligare är det att så få har uppmärksammat att kommunstyrelsens ordförande i Timrå dagligen trycker in kuken i en SVT medarbetare!

Än märkligare är det att inte media granskat detta bolag…

https://www.ratsit.se/5565920401-Investera_Mittsverige_AB_svb

Hit har det slussats stora pengar genom åren, ingen snack om jäv där eller!? Vd:n har mycket tunga kommunala uppdrag och sonen driver verksamhet i EQ house. Snacka om gynnande av närstående.
Citera
2023-04-17, 10:47
Medlem
Bodil Hansson avgår

Ett av skälen till att hon lämnar sina uppdrag är att det varit ett ”stort fokus på hennes person i samband med att hon under hösten berättade om en relation hon hade för cirka sju år sedan med en person som då var VD för ett kommunalt bolag”.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/overraskande-besked-bodil-hansson-s-hoppar-av-sina-uppdrag-i-sundsvall
Senast redigerad av Ha5678 2023-04-17 kl. 11:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in