2022-11-07, 17:48
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTheFacts
Bra tråd! På tal om Putin och Ryssland, så har de t.om gått ut öppet och sagt att det är precis detta det handlar om! Jag har tidigare gjort en tråd om detta, för den som missat! (FB) Ryssland skall nu avSatanisera Ukraina, TASS rapporterar att satanister tagit över.

Satanister har inte tagit över.

Dom har varit där i flera tusen år.

Det finns till och med områden som har blå gult och tre kronor i sina stadsvapen.

Svensken i stort kommer troligen aldrig vakna till det här. Går det att rädda 15% är det bra.

Dom kommer gå under med sina slavmästare.

Ondskan.
Citera
2022-11-07, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Hitler är ingen "hjälte". Hitler är en del av det. Och vi lever i deras värld just nu. Nazisterna förlorade aldrig. Det vara bara ett finger av en större kult som tog över allt inifrån.

Och nu är det ingen som vågar prata om roten kring Nazism och deras trosystem som bygger på det okculta.

Zinoister och Naziter är samma gruppering. Dom fick tillbaka sitt Israel. Det är därför operationen i Ukraina heter "operation Z". Ukraina styrs av nazister som får hjälp av väst och Israel.

Det handlar om Schyter. Arier. Skäran på kommunist flaggan = Schyte. Hammaren representerar samma hammare som Tors.

Folks syn på historia är skapad av dessa. Och man har sopat igen sina spår så allmänheten inte ska förstå att desas ligger bakom exakt all division som existerar i världen.

Gother och Vikingar härstammar från dessa grupperingar som funnits världen över. Från Scandinavien till Japan, mellanöstern, Sumeria, Balkan halvön men primärt den Euro-Asiatiska steppen . De som dyrkade solkorset. Dvs solen,månen och himlavalvets rotation.

Drakkungarna. Tex monarkerna i Storbrittanien men väst generellt.

Israels 10 förlorade stammar. Canaanites.

Mänsklighetens syn på andra världskriget och judar är skapad av dessa nazister. "Utrotningen" var en del av planen. Hitlers var Rotschild och Rockerfellers handlers. Flera toppar inom SS hade judiskbakgrund men även släktband inom den tyska adeln tillbaka till tempelherre tiden.

Nazism och alla andra ideologier är bara en grenar av samma dödskult. Dödskult som funnits i Sverige tex sen vikingatiden. Det är som sagt samma folk. Och de är fröet till all frumureri och esoteriska sällkskap världen över. Monarkier etc etc.

Tor = Baal = Zeus

Odin = El = Cronos

Freja = Isthar = Afrodite (Moder svea/Ishtar + lejon)

Etc.

Odin kom från Asa-land (Asien)

Det finns många olika etnisk grupperingar av Schyterna men samtliga klassas som Arier.

Alla Arier härstammar från Atlantis och Hyperborea. Man slog sig sedan ner runt medelhavet men även Egypten. Vidare Scotland (Scytland), kelterna i Irland även..Anglo saxer, och flera grupperingar runt Balkan.

Människors oförstånd kring judar och historia som sträcker sig flera tusen år tillbaka i tiden gör att folk inte förstår sitt förflutna.

Symbolismen till Babylon i Sverige är slående om man förstår den.

Världen är Trollkarar ,häxmästare och mugglare.

Dessa "Schytians" (Uttalas Sithians på engelska) = Sith Lords.

Det är väldigt intressanta ståndpunkter du kommer med här. Skulle gärna vilja veta mer mer. Är det inte så att nazisterna stal symboler och kultur från vikingarna bara för att de hyllade det nordiska ursprunget? Eller vad finns det för information kring att vikingarna hade en dödskult som du kallar det? Att nazism bygger på det ockulta kan jag köpa, men jag undrar om det verkligen finns belägg för att vikingarna från gother var sådana? Hur kan Tor bli Baal osv? Ursäkta min okunskap men är uppriktigt nyfiken på detta.
Citera
2022-11-07, 21:37
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rarecube
Det är väldigt intressanta ståndpunkter du kommer med här. Skulle gärna vilja veta mer mer. Är det inte så att nazisterna stal symboler och kultur från vikingarna bara för att de hyllade det nordiska ursprunget? Eller vad finns det för information kring att vikingarna hade en dödskult som du kallar det? Att nazism bygger på det ockulta kan jag köpa, men jag undrar om det verkligen finns belägg för att vikingarna från gother var sådana? Hur kan Tor bli Baal osv? Ursäkta min okunskap men är uppriktigt nyfiken på detta.

Asatron är ett trosystem som funnits på andra ställen tidigare än Skandinavien. Om du studerar exemplen som jag gav och de andra gudarna kommer du inse att det är samma.

Samtliga trosssytem, Orgin Israelisk ,Sumerisk, Assyrisk, Indisk, Irländsk, Skandinavisk, Romersk, Grekisk, Egyptisk bygger på 12 huvudsakliga gudar.

Och Eu-flaggan har 12 stjärnor. Blå och gult är dom enda rena färgerna sett till spektrum. Resten är bara olika "frekvenser" av båda de färgerna. Vi kan kalla dessa färger 3 & 6. Du minns vad jag sa om evighets knuten? Treenigheten? Odins horn?

Triskel = Odins horn? Triskel är keltisk, alla kelter är schytiska nomader som vandrade tillbaka västerut. Kom ihåg, Alla schyter härstammar från nuvarande Krim, och i Ukraina.

Men samtliga är ättlingar till Atlantis. "Arya" betyder typ "folket från väst"

Alla länder som har likande "Ira" i sina länders namn är skapat av Arier som vandrade in i Asia minor och Asien genrellt över steppen och grundade flera av de uråldriga Asiatiska städerna.

Har man ett perspektiv på historien som inte sträcker sig längre än 2000-6000 år är det här extremt svårt att se och ta in.

Det var människor som kom ner från Hyperborea med både sanskrit och trosystemet till Indien. Sedan återanslöt dom sig till andra förlorade stammar till Atlantis över steppen. Och dom såg ut som svenskar fast större.
Senast redigerad av Synitize 2022-11-07 kl. 21:54.
Citera
2022-11-07, 22:29
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Om du gör en egen undersökning kommer du märka att det finns gott om belägg för det jag skriver.
Om du vill att jag ska ta din information på allvar så är det ju bättre för dig om du på något sätt beledsagar dina uppgifter med fakta eller resonerar i sakens favör.

Citat:
Att du inte tror på det jag skriver är det sista som formar min åsikt med tanke på vad det är jag framför.
Så varför skriver du om du inte vill övertala folk att tycka som du? Vill du bara marknadsföra din åsikt eller? På ett anonymt forum?

Citat:
Svenskar är troligen de sista på planeten som kommer vakna för vad den verkliga världen handlar om.
Med tanke på vad det innebär.

Spännande. Kan du inte ge oss en hint?
Citera
2022-11-07, 22:39
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
"Viruset" är till för att skilja agnarna ifrån vetet. De som inte läser Bibeln och inte tror eller ber om förlåtelse kommer förgås, allting står beskrivet i uppenbarelseboken så att de troende skall klara sig.

Jaha, ja, det låter ju som om det skulle kunna stämma. När man tänker på det så är det ju självklart, givetvis. Gud pratade med mig också häromdagen och han uttryckte liknande tankegångar.
Alla som inte läser bibeln ska DÖ, alla som inte ber om förlåtelse kommer att STRAFFAS och de som inte tror kommer att brinna i HELVETET i evigheters evigheter.
Sålunda talade gud till mig, och jag fann det gott.
Citera
2022-11-07, 23:36
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Jaha, ja, det låter ju som om det skulle kunna stämma. När man tänker på det så är det ju självklart, givetvis. Gud pratade med mig också häromdagen och han uttryckte liknande tankegångar.
Alla som inte läser bibeln ska DÖ, alla som inte ber om förlåtelse kommer att STRAFFAS och de som inte tror kommer att brinna i HELVETET i evigheters evigheter.
Sålunda talade gud till mig, och jag fann det gott.

Det är inte Gud som kommer ta kål på dig, utan Satan. Du behöver läsa/förstå för att inte falla i fallgroparna, som Satan placerar ut. Gud vill rädda dig, genom att varna dig. Men lyssnar du hellre på den falska profeten(media) som går Satans ärenden, så är det upp till dig. Fri vilja är ett ansvar som inte alla klarar av.
Senast redigerad av Idiotsverige 2022-11-07 kl. 23:41.
Citera
2022-11-08, 05:54
Medlem
sfrges avatar
Citat:
"Viruset" är till för att skilja agnarna ifrån vetet. De som inte läser Bibeln och inte tror eller ber om förlåtelse kommer förgås, allting står beskrivet i uppenbarelseboken så att de troende skall klara sig.

Det står ingenting om något virus eller om något vaccin i Bibeln din pappskalle.
Du syftar väl på "märket"? "Märket" tas i handen eller pannan. I min värld så intas vaccinet i armen med en spruta.

Vaccinet är inte "märket". Jag vet att det är svårt för en indoktrinerad, religionsskadad person att tänka logiskt och använda hjärnan till det den är till för men så är det.

Du är med största sannolikhet själv vaccinerad sen när du var ett litet spädbarn. Vad innebär det då? Hamnar du själv i helvetet!?
Senast redigerad av sfrge 2022-11-08 kl. 06:00.
Citera
2022-11-08, 09:20
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Det är inte Gud som kommer ta kål på dig, utan Satan. Du behöver läsa/förstå för att inte falla i fallgroparna, som Satan placerar ut. Gud vill rädda dig, genom att varna dig. Men lyssnar du hellre på den falska profeten(media) som går Satans ärenden, så är det upp till dig. Fri vilja är ett ansvar som inte alla klarar av.

Just det, HERREN kommer att rädda mig och ta bort viruset i mitt blod om jag fastar och ber.
Detta gäller ju för övrigt alla sjukdomar, cancer, aids, närsynthet, diabetes, gonorré, etc.
Citera
2022-11-08, 17:22
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Just det, HERREN kommer att rädda mig och ta bort viruset i mitt blod om jag fastar och ber.
Detta gäller ju för övrigt alla sjukdomar, cancer, aids, närsynthet, diabetes, gonorré, etc.

Om det kan gälla alla sjukdomar det kan jag inte veta, bara att det gäller vaccin-giftet. Men antagligen gäller det de flesta sjukdomar, inklusive cancer. Testa. Det är som Jesus säger, din "Tro", som helar dig. För Gud tar hand om de sina. Glöm inte att be, för Gud känner dina tankar och känslor, och vet även hur stark din tro är.
Citera
2022-11-08, 17:30
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Om det kan gälla alla sjukdomar det kan jag inte veta, bara att det gäller vaccin-giftet. Men antagligen gäller det de flesta sjukdomar, inklusive cancer. Testa. Det är som Jesus säger, din "Tro", som helar dig. För Gud tar hand om de sina. Glöm inte att be, för Gud känner dina tankar och känslor, och vet även hur stark din tro är.

Gud är ju allsmäktig eller hur? Så självklart gäller det alla sjukdomar och skador. Om du blir av med ett ben tex, kan du be gud om ett nytt. Eller en arm som blivit avhuggen. Men tänk på att om du inte tror tillräckligt mycket så kommer det inte att fungera. Det är alltså inte guds fel i det läget utan ditt eftersom du har för svag tro.
Citera
2022-11-08, 17:36
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Gud är ju allsmäktig eller hur? Så självklart gäller det alla sjukdomar och skador. Om du blir av med ett ben tex, kan du be gud om ett nytt. Eller en arm som blivit avhuggen. Men tänk på att om du inte tror tillräckligt mycket så kommer det inte att fungera. Det är alltså inte guds fel i det läget utan ditt eftersom du har för svag tro.

En stympning är inte en sjukdom, och går inte att "bota". Det är snarare ett Guds straff.
Citera
2022-11-08, 21:21
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
En stympning är inte en sjukdom, och går inte att "bota". Det är snarare ett Guds straff.

Det kan vara en sjukdom, man kan behöva amputera ett ben p.g.a. olika anledningar. Hur som helst spelar det ingen roll eftersom gud är allsmäktig och kan läka skador också.
Det gäller bara att tro ordentligt så växer lemmarna ut igen. Jesus kan ju väcka upp döda, ett ben eller en arm är väl ingen match för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in