Citat:
Ursprungligen postat av
Hemmingsbo
Handlar inte om att tröttna. Handlar om att det måste finnas medborgargarden. Som tar klivet och visar att man är enade och inte låter dessa nätverk få styra och ställa som de vill. När du tröttnar så har du gett upp vännen. Helt fel attityd. Eller vill du att dessa nätverk ska få styra staden som de vill?
Du misstolka nog mitt "tröttna", ville komma fram med att det är människor i hela Sverige svensk som utländsk har tröttnat på dessa sprängningar. Men du som vill plugga till "socionom" går till attack mot mig när du inte vet ett skit.
Till mitt försvar ska jag säga att jag rör mig runt i dessa "orterna" vilken tid som helst och jag ser rätt ofta dessa "nätverken" och är mig själv medans du sitter i din lägenhet, drar ladd och supportar dessa skit gängen och skriver på FB.
Ps mitt jobb är att jobba med ungdommar som inte ska hamna på det språket. Jag ska ge dig en insider i nfo detta är bara början inom år kommer det vara kaos mellan högerextremister och utländska. Men jag är opmistisk för jag tänker inte ge upp☺️
God Jul på dig och lycka till med socionom utbildningen.