2022-10-26, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoockiesG
Har svårt att se att någon annan förutom a*lan & al-m*sri gänget ligger bakom detta, dom leker balla på allt och alla i både Sandviken och Gävle
Ja jag tror också dom ligger bakom det på något sätt, kanske inte dom som höll i pistolen, men garanterat så är dom inblandade
Citera
2022-10-26, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ja jag tror också dom ligger bakom det på något sätt, kanske inte dom som höll i pistolen, men garanterat så är dom inblandade

Nej dom har skickat någon av deras springisar säkert.. samma personer som låg bakom mordet på söder i Gävle förra året men det va inte dom som höll i vapnet då heller.
Kan dom gå runt och grovt misshandla folk för att dom inte vill sälja droger åt dom så kan dom nog mörda för småsaker med.
Citera
2022-10-26, 13:45
Medlem
Var babben 16 år eller "16 år"?
Citera
2022-10-26, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
"Han var bara ett barn, och hade hela livet framför sig. Enda sen han var 12år sa han att han skulle bli rik som gangsterrapparna han såg på YouTube. Det var till den gräns att hans dröm var att flytta till en förort i Stockholm, för där bodde minsann alla rika rappare. Om man gick med i ett gäng där, då kunde man köpa vad man ville för det hade han sett på YouTube och Instagram.

Insats efter insatt har gjorts sen han var liten, jag har skrivit så många anmälningar att jag inte kan räkna. Allt för att just det här inte skulle hända.

Det värsta är att jag kan varken gråta eller vara ledsen, jag känner bara ett enormt hat. Jag hatar dessa jävla rappare och att de har en plattform att sprida den här skiten. Det känns som att mitt hat knappt får plats i kroppen och som att jag kommer spricka vilken sekund som helst.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till."

https://www.reddit.com/r/sweden/comments/ydtli2/en_av_mina_elever_blev_skjuten_till_d%C3%B6ds_inat t/

Är det här relaterat till den här killen? Klickar på länken och hamnar på ett 2 år gammalt inlägg.
Citera
2022-10-26, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81

Påstås tidigare i tråden att han är svenskfödd så då kan du räkna själv.
Citera
2022-10-26, 13:51
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillStrumpan88
Är det här relaterat till den här killen? Klickar på länken och hamnar på ett 2 år gammalt inlägg.

Inlägget var 2timmar gammalt. Nu även bortplockad.
Citera
2022-10-26, 13:52
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillStrumpan88

2 timmar, inte 2 år "Hours" betyder timmar vettu.

Inlägget är dock borttaget nu.
Citera
2022-10-26, 13:54
Medlem
Citat:
Har svårt att se att någon annan förutom a*lan & al-m*sri gänget ligger bakom detta, dom leker balla på allt och alla i både Sandviken och Gävle

Och han som går under initalerna A.D? Också inblandad eller helt egen gruppering?
Citera
2022-10-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
2 timmar, inte 2 år "Hours" betyder timmar vettu.

Inlägget är dock borttaget nu.

Jo tack jag vet. Jag såg dock inte det inlägget du länkade, utan bara tidigare inlägg som faktiskt var 2 ÅR gammal. Därav min fråga.
Citera
2022-10-26, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Enligt tidigare uppgifter så var han född på sommaren 2006 och alltså 16 år. Om folkbokföringens uppgifter är riktiga förstås.
Citera
2022-10-26, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bootinbull
Och han som går under initalerna A.D? Också inblandad eller helt egen gruppering?

Vet inte vem du menar med bara initialer, skriv ut hela namnet maskat istället
Citera
2022-10-26, 14:10
Medlem
Citat:
Nej dom har skickat någon av deras springisar säkert.. samma personer som låg bakom mordet på söder i Gävle förra året men det va inte dom som höll i vapnet då heller.
Kan dom gå runt och grovt misshandla folk för att dom inte vill sälja droger åt dom så kan dom nog mörda för småsaker med.
Jasså har de gått så långt att dom misshandlar sina springisarna om dom inte vill sälja ? Känns lite små dumt, kan tycka att man vill väl ha folk som är pålitlig runt sig och inte tvingad. Liksom en som säljer enbart för att man är rädd och tvingad är väl betydligt större säkerhetsrisk i ett förhör jämfört med en som säljer för att den vill och är lojal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in