2022-10-26, 12:20
Medlem
Har någon missat SD:s ynkliga bortförklaring till varför dom röstade igenom förslaget?
Även fast Bino och andra ansvariga har varit totalt jävla oansvariga och korkade i förslaget i fråga så tog dom åtminstone ansvar för det, medan SD skyllde ifrån sig totalt.
Citera
2022-10-26, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Har någon missat SD:s ynkliga bortförklaring till varför dom röstade igenom förslaget?
Även fast Bino och andra ansvariga har varit totalt jävla oansvariga och korkade i förslaget i fråga så tog dom åtminstone ansvar för det, medan SD skyllde ifrån sig totalt.

Jag har missat. Berätta gärna.
Citera
2022-10-26, 12:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
The Guinness Book of world records

Här kommer ett bidrag från Sverige. Världens längsta paus för att svara på en enkel motfråga om lönehöjningens proportion.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/arvoden-norrtalje

Kan komma att bli en av tv-historiens pinsammaste ögonblick. Karln pratar lika slött och taffligt som flödder-pundare dessutom.
Citera
2022-10-26, 13:12
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesterdayman
Slutsats: Bino Drumbum och Korphammar bör omedelbart avgå, upplösa koalitionen
och överlåta till kommunfullmäktige att hitta en ny majoritet.

Det är så att man vill spy.

Jag håller med dig fullständigt. Tjuvarna borde begära befrielse omedelbart.
Citera
2022-10-26, 13:13
Medlem
Jordgubbes avatar
"Tyvärr misslyckas Staffan Tjörnhammar att upprätthålla sin air av dådkraft när han av reporten får frågan om pengarna inte kunde lagts på något annat. Ska man vara skamlös bör man osa självförtroende. Det gör inte Staffan Tjörnhammar. I dryga tjugo sekunder står han tyst och klipper nervöst med ögonen. Ger ifrån sig små smackande ljud. Far med tungan under överläppen. Säger till sist: 'Det är alltid en fråga om prioriteringar.' Javisst är det en fråga om prioriteringar. Staffan Tjörnhammar vill ha mer pengar. Det vill hans kollegor också. Men frågan är om 23 000 extra i månaden är en skälig summa för att på det här sättet göra sig själv till nationellt åtlöje. Det stämmer till eftertanke. Hade det varit jag, om jag som jag innerligt önskar kunnat höja min lön efter eget kynne, då hade i alla fall jag inte nöjt mig med en offentlig förnedring för mindre än 50 000 extra i månaden." sammanfattas den spontana självförbränningen i DN.
Citera
2022-10-26, 14:51
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Finns det video?

Missade att se när han blev misshandlad. Vem var det som kastade?

Jag vet inget om misshandel, men det ser ut att röra sig om en hjärnskada i vart fall.
Citera
2022-10-26, 15:16
Medlem
ratanax2s avatar
Nu börjar plundringen av skattemedlen.
Citera
2022-10-26, 15:44
Medlem
IdunLos avatar
Misstänker att Tjörnhammar trodde att de skulle klippa bort frågan om han inte svarade öht. Det funkade förr men att göra så nu blir ju bara bisarrt. Får inte kommunpolitiker mediaträning?

Skoj att se hur hyllningarna i Bino Drummonds fb-konto efter valvinsten ganska tvärt har övergått i attacker och raljerande. Vad trodde han skulle hända? Av hans FB-konto framgår att han har jobbat med PR.
Citera
2022-10-26, 15:45
Medlem
YP4XQs avatar
Fan vad skönt att slippa ha ågren för man jobbar svart numera. Hellre pengarna svarta till mig själv och min familj och de jag gör affärer med än ett Svart jävla hål så de hamnar i Afrika eller någon annanstans!
Citera
2022-10-26, 16:31
Medlem
Intressant citat från Facebook om det inte varit uppe redan:

Citat:
18 augusti skriver du Bino Drummond
”Kan vara viktigt att komma ihåg i dessa valrörelsetider. Inte minst när inflationen sticker i taket, bolånekostnaderna skjuter i höjde och det kostar som en utlandssemester att tanka bilen.
Då ska man komma ihåg vems pengar politiker spenderar. Dina.”
I ett tidigare inlägg tackar du alla företag i Norrtälje som expanderar och verkar där för att de betalar hans/politikernas löner.
Nu ska företagen glatt betala än mer till dessa….
Var finns självkritiken i det agerande du glatt nu är med och genomför?
Citera
2022-10-26, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Intressant citat från Facebook om det inte varit uppe redan:
Bra grävt!

Man inser lätt att han på något plan inte rockar. Vad det betyder i en psykiatrikers definitionslexikon vet jag inte, men att många politiker ofta hamnar högt på psykopatindex är välkänt. Tycker han utstrålar grandiositet lång väg efter att ha kollat på filmen från deras kommunfullmäktigemöte på Norrtäljes hemsida.
Senast redigerad av Stefan5432 2022-10-26 kl. 17:01.
Citera
2022-10-26, 17:44
Medlem
Så Bino e från gamla Prime PR. Spelar han månne tredimensionell schack med oss? All PR är bra PR brukar det ju heta. Om han får bort ö:et i ökänd så har han ju faktiskt lyckats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in