2022-10-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Hellre missa tillfället att hitta henne vid liv än att hitta henne död? Gud vad hemskt! Det kan ju vara just letandet som gör skillnaden. Säg att hon är vid liv och i nöd någonstans, instängd kanske. Ju fler som letar ju större chans att hitta henne. Letar han inte försvinner ju en person som hade kunnat leta och hade kunnat göra skillnad. Hemma kan han ju inte gärna hitta henne i varje fall. Jag hade då hellre ökat chansen att hitta min partner vid liv än att vara så rädd för att hitta hen död att jag struntade i det helt.

Hade för allt i världen inte velat hitta min partner död, misstänkt mördad. En syns man nog aldrig kommer att glömma, jag köper förstår ditt resonemang men tror många hade mått ganska pissigt resten av livet efter en sån syn.
Hoppas hon hittas och sökandet kan få ett avslut, och önskar hon hittas vid liv.
Citera
2022-10-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leinad85
Vetlanda posten posten är kända för sina idiotiska rubriker. De har endast hittat att mobilen befunnits sig i lägenheten. De har inte hittat mobilen än. Så egentligen inget nytt då det redan va ganska fastställt att TT varit hemma hos JJ
Då ska ni se Höglandsnytts rubriker, vet inte om det är den syrefattiga luften eller droger som ställer till det för dom?

Reagerar på att tjejerna inte berättar vart hon finns, är man så kallhamrad redan vid den åldern eller är det advokat fan som stoppar dom?
Citera
2022-10-20, 23:05
Medlem
Flaxmasters avatar
Nytt för mig som lusläst tråden är att pojkvännen också varit med när TT umgåtts med en av MGM, enligt Aftonbladet. Styrker ju teorin om något svartsjuke-relaterat..

"Cathrin berättar att hennes son och Tove brukade umgås med en av de nu häktade flickorna för längesedan, men ingenting i närtid.

– Jag har inte hört talas om något om henne på ett år säkert, säger hon."
Citera
2022-10-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sevanol123
Jag har svårt att tro att dessa två imbeciller har mördat T samt dumpat kroppen (om det var så nu) alldeles själva ..

Vad baserar du det på? Deras bilder på fb?
Citera
2022-10-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
Vad baserar du det på? Deras bilder på fb?

Ålder bl a tidigare ostraffade, ungefär samma vikt och längd som BO tex. Jag kan ha fel, de kan ha en hemlig utbildning i att få folk försvinna utan att någon ser det.
Citera
2022-10-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jola100
Enligt inslaget på efterlyst ska man ha hittat Ts cykel utanför Js lägenhetshus
Nej det är inte utanför Js läghentshus, den stod vid ett annat hus ca 100-200m ifrån
Citera
2022-10-20, 23:12
Medlem
Kan det vara så att pojkvännen inte får vara med och leta? Det kanske finns en viss misstanke mot honom.
Citera
Medlem
hassanmebyssans avatar
Citat:
Ålder bl a tidigare ostraffade, ungefär samma vikt och längd som BO tex. Jag kan ha fel, de kan ha en hemlig utbildning i att få folk försvinna utan att någon ser det.
+1

Att mörda henne i lägenheten och sen städa undan alla spår och få sitta häktad för människorov känns lite overkill för dessa två.
Citera
Medlem
Det var en som länkade JJ FB där syns när hon står på en höjd(berg/stup?) och tittar ut över skogslandskapet någon som vet var det är och om det är lätt att ta sig dit?
Citera
2022-10-20, 23:14
Bannlyst
Är BO död?
Citera
2022-10-20, 23:14
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Vad tror ni har hänt? Skulle hennes väninna köpa knark av de två andra tjejerna men blev rånad och så hittar hon dem sedan och blir knivad själv och slängd i vattnet?
Jag har väldigt svårt att tro att det har med knark att göra. BO är alltså en duktig fotboll och handbollsspelare, JJ är en hästtjej och MH framstår som mycket i sina tiktokvideos, men knarkare har jag svårt att se.
Citera
2022-10-20, 23:15
Medlem
Citat:

Ja alltså det låter väldigt skumt håller jag med dig om. Tror dock inte man behöver gå så långt som att ha en utbildning för att utföra något försvinnande. Ännu vet vi inte riktigt vad som hänt T.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in