Citat:
Ursprungligen postat av
sybel
Det som sätter alla dina funderingar i hörnan är ju att polisen misstänker BÅDA. Det gör de inte utan underlag, så jag tror att man kan utgå ifrån att M varit i högsta grad delaktig.
Men med det rasande tempo tråden snurrar i, de mängder både tänkbara och fullkomligt hårresande "teorier" och sparsmakat med fakta går ens egna tankar i spinn och man tappar lätt bort vad som egentligen är vad.
Jag har tyvärr inte tid nu, så jag håller mig till mina "källor", dvs hakar på dig och några fler. Får väl läsa ikapp någon gång... när det nu ska bli.
Det är väl lite så att man inte vill att två tjejer ska göra något sådant här fruktansvärt. Det övergår det man kan ta in.
Skulle var mycket skönare om det var bara en "vrickad" . Det blir ändå begripligare... iaf lite mer.
Så har man faktiskt i åtanke fallet med Amela, där mgm blev helt friad från misstankar från att ha suttit på sannolika.
Men visst, här är det ändå NOA som är inkopplat, och det känns ändå som att de har jobbat enormt hårt och målinriktat, och något kanske de ändå har på MH, mer än att hon "bara vilade" medan dunsar och slag skedde ilgh och en av kompisarna råkade enormt illa ut, fick sitt liv avslutat.