2022-10-18, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag förutsätter nästan att det fanns någon form av agg. Men osams kan man (iaf vissa) ju bli med vem som helst. En taxichaufför som försöker blåsa en, någon som tränger sig före i en kö…

Undrar om/vad de hade för relation. Var de på utestället tillsammans, exempelvis?

Vet inte vad dem hade för relation mer än att dem har historia bakåt i form av att vara osams. Så någon slags relation finns ju.
Men nej, dem var inte på utestället tillsammans utan stötte på varandra där.
Citera
2022-10-18, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PW-Gersson
Läkarstudent i Linköping enligt sin facebook. Var hon hemma över helgen?
Om 21-åriga kvinnan pluggade på Läkarlinjen på högskolan i Linköping. Pluggade kvinnan på Vårdlinjen i Vetlanda när hon gick på gymnasiet? och om hon var ute och praktiserade på Eksjö Lasarett och på någon utav vårdcentraler och äldreboende i Vetlanda kommun?
och om 21-åringen sommarjobbade inom vården för att finansiera sina studier?
Senast redigerad av Umpalavemang 2022-10-18 kl. 17:44. Anledning: Redigering
Citera
2022-10-18, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Ja, dem har varit osams som jag fattat det. Bråkade även på utestället (nöjet) i lördags.

SC står för snapchat.
Det vore ju intressant att få reda på vilket motiv som kan ligga bakom ett tjaffs som uppstått mellan den 21-åriga försvunna kvinnan och de två misstänkta kvinnliga GM inne på utestället Nöjet i Vetlanda ?
Citera
2022-10-18, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
När jag söker på Tove i Vetlanda står det att hon bor tillsammans med en P*t*r. Är det rätt Tove, har hon en sambo?

Sambo ja dock ett annat namn
Citera
2022-10-18, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag förutsätter nästan att det fanns någon form av agg. Men osams kan man (iaf vissa) ju bli med vem som helst. En taxichaufför som försöker blåsa en, någon som tränger sig före i en kö…

Undrar om/vad de hade för relation. Var de på utestället tillsammans, exempelvis?

Tove skrev grattis på födelsedagen följd av en avatar med hjärtformade ögon på den enas instagram i juni iår
Citera
2022-10-18, 18:00
Medlem
hassanmebyssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Tove skrev grattis på födelsedagen följd av en avatar med hjärtformade ögon på den enas instagram i juni iår
M eller J:s insta?
Citera
2022-10-18, 18:19
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dellocko
Sambo ja dock ett annat namn
Dom är sambo då. Utgick ifrån det med tanke på just olika namn.
Citera
2022-10-18, 18:21
Medlem
PussiKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassanmebyssan
M eller J:s insta?
M. Den enda av de tre som har en öppen profil.
Citera
2022-10-18, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Dom är sambo då. Utgick ifrån det med tanke på just olika namn.
Men nej. Mannen hon är skriven med är hennes pappa. Det den andra användaren menade var ju att hon har en sambo men det är alltså inte pappa PG av ganska uppenbara skäl.
Citera
2022-10-18, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engladsmiley
Jag kikade lite på det här inatt efter att ha varit inne på Missing People’s hemsida. På hennes Facebook är det en man som har kommenterat för en vecka sedan:

”Jag måste erkänna att ditt leende är smittsamt och tillgiven. Inläggen och bilderna i profilen är väldigt vackra och fantastiska. Din bra marknadsföring har fångat min uppmärksamhet och jag älskar den. Jag försökte lägga till dig, men jag kunde inte. Snälla du! Lägg till mig eller skicka mig en vänförfrågan. Tack”

Det kanske inte alls är någonting. Men jag tyckte det kändes obehagligt.

Tove T*nnies
* = ö

Nej troligen inte. har sett detta och liknande på flera sidor. Läser du ordentligt, så stavfel och låter som brev = massutskick .. försök till kontakt med kvinnor. Så skriver an inte till någon främmande.. och vill att denna lägger till personen. Massa som fått liknande

". Din bra marknadsföring har fångat min uppmärksamhet och jag älskar den. Jag försökte lägga till dig, men jag kunde inte. Snälla du! Lägg till mig eller skicka mig en vänförfrågan. Tack"
Citera
2022-10-18, 18:36
Medlem
MGM ger mig svåra vibbar! OM det är rätt kvinnor som det länkas till så är det en färgad kvinna och en med botoxläppar. Ingen bra kombination i min bok, tror tyvärr det värsta...
Citera
2022-10-18, 18:38
Medlem
Hade Tove någon partner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här