2024-11-09, 17:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Ja, säg det? Är bakom betalvägg plötsligt. Läste inte så noga. Var nåt om att hon inte hade en aning om att Helg seger lät misstänkt likt något annat + en del annat bludder.

Hon ska komma ut med en bok:

https://fallenkvist.se
Citera
2024-11-10, 10:48
Avslutad
Hmm. Vad tror ni om den då? Kanske ger hon en känga till vänstermedian? Hon var ju ganska noggrann med det när hon var på Riks vad jag minns.
Citera
2024-11-11, 08:49
Medlem
Svenskodlats avatar
Varför ens låta sig intervjuas av Aftonbladet, artikeln gav bara näring åt de som tycker hon är dum i huvudet? Denna människa är en invandrande katastrof för SD och enda anledningen till att hon lyfts fram är hennes partner. Framstår som totalt urblåst och skrikig! Men SD har ju bara blivit sämre och endast Jomshof framstår som vettig.

Tobias Andersson söker sig till OF luder, Vinge ljuger ner sig när han påstår hans hus har 15c° i rumstemp, Jimmie bjuder in tillsammans med fetknoppen och landsbygslajvaren Mattias Karlsson en gängkriminell hur dum man nu kan vara om man inte fattar att ens närvaro kan orsaka detta spektakel!
Citera
2024-11-11, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskodlat
Varför ens låta sig intervjuas av Aftonbladet, artikeln gav bara näring åt de som tycker hon är dum i huvudet? Denna människa är en invandrande katastrof för SD och enda anledningen till att hon lyfts fram är hennes partner. Framstår som totalt urblåst och skrikig! Men SD har ju bara blivit sämre och endast Jomshof framstår som vettig.

Tobias Andersson söker sig till OF luder, Vinge ljuger ner sig när han påstår hans hus har 15c° i rumstemp, Jimmie bjuder in tillsammans med fetknoppen och landsbygslajvaren Mattias Karlsson en gängkriminell hur dum man nu kan vara om man inte fattar att ens närvaro kan orsaka detta spektakel!
Det är inte första gångerna SD-politiker gör bort sig - och inte de sista eftersom de är SD-politiker...
Citera
2024-11-11, 15:55
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin

Blev bara nyfiken, jag har också tänkt lite samma sak nämligen. Fallekvist har varit så speedad emellannåt.

Knark?
Citera
2024-11-11, 16:55
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Rebecka Fallenkvist och hennes partikollegor är mycket mycket mer populära än de från vad det nu är för parti du gillar.
Citera
2024-11-11, 18:39
Medlem
Intressant diskussion. Rebecka från Riks
Citera
2024-11-11, 20:12
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Hemskt, bäst du startar ett nytt parti. Vad skall det heta; kanske kan härma något ballt från utlandet? Ja vet! Alternativ för Sverige!
Citera
2024-11-12, 06:29
Medlem
Svenskodlats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hemskt, bäst du startar ett nytt parti. Vad skall det heta; kanske kan härma något ballt från utlandet? Ja vet! Alternativ för Sverige!

Hade hellre sett att dessa företrädare får stå tillbaka, ser inte att Jomshof umgås med OF luder, ljuga om sitt hem, umgås med gängkriminella osv
Citera
2024-11-16, 15:00
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hon ska komma ut med en bok:

https://fallenkvist.se
Aha, intressant! Kanske ska läsa den.. Jag ser henne nu, ju mer jag tittar ju snyggare tycker jag att hon är. Jag tar nog tillbaks det där jag skrev innan att hon påminner om en trans.

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Det är inte första gångerna SD-politiker gör bort sig - och inte de sista eftersom de är SD-politiker...
Sant, men de har ju blicken på sig på ett helt annat sätt än övriga politikers partier.

Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Knark?
Kanske inte omöjigt? Jag lastar henne inte om så är fallet, men synd om henne om hon skulle hamna i missbruk.
Citera
2024-11-25, 15:44
Medlem
Anne-Frank-ar-kats avatar
Jag tycker att det Rebecka skrev snarare var hedrande mot Anne. Det är väl sunt att ha ett sexintresse.
Citera
2025-05-15, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Varför tycker inte Åkesson och partiledningen det då?
För att SD i nuläget har blivit slätstruket, skitnödigt och tror att om de blidkar MSM och M så ka sle de kommer få sitta i regeringen nästa gång 2032 eller så...
Hoppas Jomshof och Ekeroth får fart på SD igen och de börjar bli sitt forna jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in