2022-10-14, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
...de sänder även Sverigepremiären i Bruks samt SM.

Förhoppningsvis även JVM/U23-VM, men utgår ifrån att TS i huvudsak menade världscupen..
Citera
2022-10-14, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Går man in på Viaplay.se kostar mycket riktigt det billigaste packetet 129kr men det heter Film & Serier och ser inte ut att sända sport men man kanske kan streama sexan via det?

375kr/månad verkar gälla om man bara vill se vintersport.

129 kr är inte hela världen men allt är relativt, tänk att det enbart handlar om kortare omfattningar av lopp per vecka. Det är ju inte så att man matas med den typen av underhållning dagligen. De hade gott kunnat sänka lite till tycker man men det är klart att mycket ska ha mer.

Använder ingen här IPTV? Någon särskild man rekommenderar som även fångar upp Viaplay?
Senast redigerad av Lavinder 2022-10-14 kl. 17:09.
Citera
2022-10-14, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
129 kr är inte hela världen men allt är relativt, tänk att det enbart handlar om kortare omfattningar av lopp per vecka. Det är ju inte så att man matas med den typen av underhållning dagligen. De hade gott kunnat sänka lite till tycker man men det är klart att mycket ska ha mer.

Använder ingen här IPTV? Någon särskild man rekommenderar som även fångar upp Viaplay?
Du citerar fel person. Jag lägger ingen värdering i om 129 är dyrt eller billigt.
Citera
2022-10-14, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Du citerar fel person. Jag lägger ingen värdering i om 129 är dyrt eller billigt.

Det är inte dyrt. Men man ska zooma ut och se att det enbart handlar om kortare tidsomfattningar per vecka. Det är ju bara aktuellt på helger i princip. Jag tycker gott sidoalternativ hade kunnat finnas. Men viaplay har uppenbarligen tagit hem allt.

IPTV laggar. Frågan är om man vågar lita på det.

Hade varit gott om man startade en grupp och delade på ett viaplay konto.
Citera
2022-10-14, 17:21
Medlem
rainbowias avatar
Står på viaplays hemsida att det krävs Viaplay Medium för vintersport vilket kostar 329:-/mån.
Likadant förra vintern vill jag minnas då de dock körde de första tre månaderna för 149:-.
Citera
2022-10-14, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Står på viaplays hemsida att det krävs Viaplay Medium för vintersport vilket kostar 329:-/mån.
Likadant förra vintern vill jag minnas då de dock körde de första tre månaderna för 149:-.

Fan vad de mjölkar. Helt galet. Så 329 är det slutgiltiga? Wow.
Citera
2022-10-14, 17:57
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Fan vad de mjölkar. Helt galet. Så 329 är det slutgiltiga? Wow.

Verkar så, t.o.m 379:- utan bindningtid.

Finns väl förvisso "TV-paket" man kan köpa. Tele 2 har något för 199:- där t ex 6an ingår (och Viaplay Film och Serier). Bindningstid iofs.
Citera
2022-10-14, 17:59
Bannlyst
Citat:
Verkar så, t.o.m 379:- utan bindningtid.

Finns väl förvisso "TV-paket" man kan köpa. Tele 2 har något för 199:- där t ex 6an ingår (och Viaplay Film och Serier). Bindningstid iofs.

Det är liksom en gång per veckan, knappt 2 evenemang sänds.

Jobbar du på Viaplay du som läser detta? Be din chef rycka upp sig och nyktra till.

Och lägga en summa som är rimlig för svenskarna. Herregud vi vill njuta av vår nationalsport (nåväl skidor borde väl åtminstone klassas som en av de) i drygt fyra månaders tid.

Låt oss göra det utan att det ska kosta oss skjortan för bövelen. 379 kronor i min bok är;

Absurt.
Citera
2022-10-14, 18:12
Medlem
Citat:
Det är liksom en gång per veckan, knappt 2 evenemang sänds.

Jobbar du på Viaplay du som läser detta? Be din chef rycka upp sig och nyktra till.

Och lägga en summa som är rimlig för svenskarna. Herregud vi vill njuta av vår nationalsport (nåväl skidor borde väl åtminstone klassas som en av de) i drygt fyra månaders tid.

Låt oss göra det utan att det ska kosta oss skjortan för bövelen. 379 kronor i min bok är;

Absurt.
I inlägg 9 i tråden så framgår det att för 129 får du tillgång till packetet ”Film och Serier” där TV6 och TV10 som sänder all längdskidåkning ingår. Dock med reklam och oklart om man kan se det i efterhand.
Citera
2022-10-14, 18:17
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:

Skillnad om man vill se det i en tv-kanal live eller om vill kunna streama det.
Citera
2022-10-14, 18:21
Medlem
rainbowias avatar
Aha. Missade att 6an ingick i 129:- varianten. Gjordes väl inte i fjol?
Ser dessutom att en vecka är gratis (just nu).
Citera
2022-10-14, 18:25
Bannlyst
Citat:
Aha. Missade att 6an ingick i 129:- varianten. Gjordes väl inte i fjol?
Ser dessutom att en vecka är gratis (just nu).

Kunde de inte göra en kampanj för skidälskare tycker man, den är ju kort som in i helvete säsongen. Knappt fyra månader. Kan de inte göra ett pris som är effektivt för den som enbart vill kika skidor under dessa månader? Där man kan kika lopp om och om igen, men även ta del av bonusmaterial. Den hade varit effektiv faktiskt.

Nu kontrar någon med att man faktiskt kan beställa 3 månader och sedan säga upp men det är väl inte riktigt samma grej..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in