Citat:
Ursprungligen postat av
Meze
Vilka kriminella släktingar har denna polis?
Såg på hennes facebook några gemensamma vänner som är vanliga skötsamma människor vad jag vet iallafall. Såg också några jag vet är poliser.
Är det syster till Christian? Tror han heter Andersson Figioni och bott på Briljant eller Smyckegatan i allafall däromkring. Kanske blandar ihop honom med någon annan.
Jag tror inte hon är syster. . Kände C:s far o mor och kan inte erinra mig att de blev föräldrar vid 19. .C förekommer i andra trådar här.
Vad gäller S så har de tagit bort adressen nu på sajterna, men den kommer fortfarande upp på Google när man söker. .
Från MR Koll: S***** är extremt eftersökt i den här tjänsten. Denna månad har vi hittills lämnat ut information om henne vid 327 tillfällen.
Aktivt valt att inte visa sin utdelningsadress
Jag gissar att rätt många poliser i Göteborg ser över dessa sidor och ber om att bli bortplockade efter den här händelsen. Det är egentligen helt sjukt att all denna information finns tillgänglig för allmänheten. Men som sagt var. Så länge journalister, poliser och politiker inte blir drabbade så är det inget problem.
Att Svea 95år får "finbesök" hemma i bottenvåningen, eller ett samtal från nån godhjärtad person som på bruten svenska förklarar att han ringer från "banken" är inget problem. .