Citat:
Ursprungligen postat av
jackflash
Helt ärligt tror jag att du har fel i det fallet. Jag sätter mina pengar på att ärendet kommer att läggas ner, då det inte gått av bevisa att brott har begåtts.
I programmet framgick hur flera Canon-anställda stretade emot att betala ut pengarna, då de ansåg att det hela inte gick rätt till. Det säger en hel del. Dessutom; förmodligen en eller flera av dessa anställda som tipsade och läckte caset och hotmailet till UG.
VD:n och muslimen kommer med tafatta och riktigt pinsamma efterhandskonstruktioner. Efter
TRE månader.
Om VD:n inte får sparken för bestickning/givande av muta så bör hon få sparken för att ha hanterat hela det ärendet så fruktansvärt uselt. Maken på inkompetent kvinna! Har man rent mjöl i påsen har man inget att dölja, utan man bokar in ett möte med journalisten och lägger alla rena kort på bordet. Så hade man sluppit hamna i TV.
Men nu hade man inte rent mjöl i påsen. Vilket förklarar varför muslimen och VD:n springer och gömmer sig som råttor vid minsta konfrontation, och varför de vägrar ställa upp på en ordentlig intervju.