Citat:
Ursprungligen postat av
A.way
Alltså, du har ju redan sått ett frö med dina porrsidor som du glömt rensa från webbläsaren..
Dröjer inte länge innan det börjar växa kukar ur jorden som sprutar hejvilt omkring sig och du får tvätta stela strumpor.
Det är så livet är. Ett frö du inte kan stoppa.
De kommer komma runt routern, tro mig.
Porren är en väldigt stark motivator för unga pojkar.
Men lycka till!
Ja det vore mycket bättre om du vågade ta ett snack om detta med sexualititet och hur det funkar i verkliga livet.
Barn är inte dumma och får de veta att att internet-porren är en pengamaskin som främst vänder sig till män för att vi är skapta så att vi triggas av det vi ser, så fattar även unga pojkar galoppen.
Avdramatisera porren så mycket du kan.
Det är helt naturligt att bli kåt och naturen har även sett till att vi får en endorfinkick av en orgasm.
Meningen med livet är att sprida sina gener vidare, men vi lever i ett samhälle idag som är något helt annat än när människor vandrade i flock på savannen.
Vår biologi är kvar på savannen, men kroppen lever i en helt annan omvärld.
Ta även ett snack om att det inte är ok att tvinga sig på en tjej, hur kåt man än är.
Använd exemplet att de knappast skulle känna att det är ok om en bög vill sätta på dem i arslet och de säger nej men ändå blir påsatt.
Det är också en jäkla skillnad på att trycka ur sig lite sperma och så är det inte mer med det. Skillnad mot att få den i sig, bli gravid och få ta hand om ett barn i 15 år framåt.
Skulle de själva tycka att det är värt 15 år "frihetsberövad" bara för att få ett endorfinrus?
Jag vet att detta är OT och inte har med en routers funktion att göra, men jag tycker att det känns som om du vill "fixa" något som inte är trasigt i stället för att hantera grundproblemet.