2025-03-08, 09:31
Medlem
TokF på fint morgonhumör
2025-03-08, 09:33
Medlem
Mrsmupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ja hennes av och på från medicinering märks ganska tydligt i hennes beteende.

Precis som barn. Dom hör ett ord, tolkar det så negativt dom bara kan och blir förbannade.

Ja hennes attityd är inte klädsam. Hon går in i ett möte och skriker/härjar. Bara massa krav, är så intensiv i sitt framförande att socialsekreterarna knappt kan samla sig och hinna svara innan hon blörtar ut något igen.

Vet inte heller varför hon upprepar uppspelningen gång på gång på gång. Inspelningen visar inte speciellt mycket, annat än att hon låter otroligt svårarbetad med och olämplig. Eu-domstolsavsnittet är bara pinsam. Dom har minsann kontaktat henne men hon visar det hon skrivit till dom istället för deras ”svar”

Hennes beteende på nätet är så pinsamt , räcker lyssna 5 min på henne så förstår man att hon inte har alla hästar hemma.
Alla som kommer in i hennes live har morsa som jobbar på socialtjänsten🤭
2025-03-08, 09:44
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsmupp
Hennes beteende på nätet är så pinsamt , räcker lyssna 5 min på henne så förstår man att hon inte har alla hästar hemma.
Alla som kommer in i hennes live har morsa som jobbar på socialtjänsten🤭

Haha nu försökte någon försvara henne med ”hon är eg inte såhär”

Fia direkt: ”jo jag är sånhär!!! Alltid!!!! 😡😡😡”

Haha fantastiskt.
2025-03-08, 09:50
Medlem
Mrsmupps avatar
"Jag är ganska enkel person"
"Jag är stolt att jag är den jag är "
"Man är fjantig tönt om man inte vågar säga nej som jag gör "

Med tanken på vad ditt flera års krigande mot socialen har resulterat borde du F fatta tagga ner och sluta härja .
Förstör inte mer för barnen vad du redan har gjort.
2025-03-08, 09:52
Medlem
Mrsmupps avatar
F försökte sno påse från Lidl och bara för att hon tvingades betala för påsen hade kassörskan soc karaktär 😂
2025-03-08, 10:11
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsmupp
F försökte sno påse från Lidl och bara för att hon tvingades betala för påsen hade kassörskan soc karaktär 😂

Mm. Hon drar säkert samma kort varje gång hon är på lidl. ”Oj jag glömde påse, kan jag ta en??”

Också rolig logik. Det är ingen ide att bojkotta/demonstrera mot höga livsmedelspriser för det är meningslöst. Men att demonstrera mot soc som ca 15 pers i hela Sverige är inte meningslöst.

Nu fick vi en fin morgonbön av pistolmalin
Senast redigerad av Nariiouh 2025-03-08 kl. 10:29.
2025-03-08, 10:53
Medlem
Nu Jurist F o ger goda råd
2025-03-08, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Personen hon ger råd till en person som är 18 år som är placerad och som är punktmarkerad i skolan och inte får vistas ensam ute som heller inte haft kontakt eller ens vet var hennes föräldrar bor , föräldrar som tydligen inte gjort något åt situationen när barnet fyllt 18 år och räknas som vuxen
2025-03-08, 11:01
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Sinnessjukt vad lättmanipulerade och lättlurade FU-sekten är.

Ungdomen verkar vara placerad på eget beteende. Ingen kontakt med föräldrarna och föräldrarna har bytt telefonnummer. Soc håller ett öga på henne för att hon -kan- vara utåtagerande.
Deras svar är då att bekräfta allt och försöka ge råd till en ungdom som låter efterbliven och antagligen inte fattar hälften av det dom berättar för henne.
2025-03-08, 11:02
Medlem
User77 supportar så klart med TOKf i bakgrunden.
Barnet som är med är aldrig 18 men det köpet inte sekten
2025-03-08, 11:05
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
User77 supportar så klart med TOKf i bakgrunden.
Barnet som är med är aldrig 18 men det köpet inte sekten

Nä. Hon har knappt berättat något om sitt fall men dom vet redan att allt är fel 😂

Hon har sagt att hon varit placerad 4år. Inte får träffa någon. Är isolerad.

Det var allt dim behövde höra för att köpa det och döma ut soc.

Låter som en person som gör sig till med rösten. Såklart frågade personen om Fias fall.
2025-03-08, 11:06
Medlem
User 77 är nog en dröm för dumpen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in