Citat:
Ursprungligen postat av AndreaS1
Kom ut ur gaderoben och ta debatten som den är. Jag vill inte veta varför Israel har gjort hämdaktioner. Utan jag vill ha klara bevis att de har gjort det. Så anser du fortfarande att det jag som skall bevisa nåt nu?
Så använd skallen nu, som tydligen har lyst från sin frånvaron i de andra inläggen och kom in i matchen.
Din svenska är så dålig att den gränsar till obegriplig. "Lyst från sin frånvaron"??? ta och använd skallen själv och bilda dig åtminstone grundskolenivå.
"Varför" är just ett bevis. De har motiv (redan förklarat). Ett starkt indicium i ett rättssamhälle. De har teknik och kompetens att undvika "misstaget" varför man lätt kan dra slutsatsen att man begått denna handling av illvilja och hämndbegär. Känslor du både förstått och ursäktat, trots att du hävdar "professionalitet" som ett motbevis. Du borde nog använda skallen själv och inte argumentera mot dig själv
Naturligtvis får vi inga "bevis" på detta, din lilla naiva värld funkar inte riktigt ute i riktiga världen. Har du bevis för motsatsen? både civilbombningen och FN-högkvarteret. FN-förläggningen är ju en mer frapperande och pinsamt tydlig då det är en bas sedan länge känd.
Återigen: Det är du som står inne med kunskapen om "andra faktorer" ska du smita undan med löjliga svar som "jag vill inte veta.." suck. Du tog upp faktorerna, för dem i bevis, du som kan och själv efterlyser bevis
För övrigt är uttrycket "kom in i matchen" bland det töntigaste klämchecka 40-talistuttryck jag vet, får gåshud när jag hör pojklagstränaren hojta till lirarna "kom in i matchen", är det din farsa som lärt dig dylika velouruttryck?