Citat:
Ursprungligen postat av addictbynature
Provita, var det ngt att ha? off topic: läst en del om/av dig, hur går det nu?
Var på provita nyligen. hart avbrutit min efterbehandling pga återfall men ska väl försöka ta mig tillbaka dit nu.
Provita är ok. Första fem veckorna på primärbeh sög rätt fett, iaf för mig som varit inne i 12-stegs smeten innan, men på förlängd behandling och på utsluss var det helt ok. Mer frihet, gym i källaren, klagad mat flera gånger om dan, fina människor som medpatienter osv. Orkar man med alla 12-stegs klyschor mm så är det ett bra alternativ.
Sj är jag jävligt ambivalent just nu till det dock, då det ju inte går att komma ifrån att det är lite sekthjärntvätt stuk över det hela....