2010-05-28, 00:13
Medlem
Jag är född och uppvuxen i Svedala, helsvenne. Ändå var min första svenska tjej nummer fem i ordningen. Dock bott utomlands i perioder...

De har kommit från följande länder: Australien, Italien, Schweiz, USA (utan ha varit där ändå mest lycka med just dem...ofta härliga tjejer också), Vietnam, Bosnien, Holland, Frankrike, Tyskland, Polen, Tjeckien, Belgien...Europa runt hade kanske varit något. Bosniskan var skönast faktiskt!

Fortsätt sprida peace love and understanding på jorden gott folk
Citera
2010-05-28, 00:35
Medlem
freddie57s avatar
jaha ..
1. srilanka tjej ... inte adopterad utan en på besök i helsingborg - tyvärr lite av en död fisk i sängen, men het som sjutton inombords - stora pattar.
2. argentina tjej ... ojoj hon föredrog analsex o blev svettig så det droppade. stönade å väsnades så morsan knacka po dörrn.
3. turkisk tjej ... blyg i början, men sen het som en spis å ville prova allt ... kurdiskt ursprung och hon är väldigt hårig på ett sexigt sätt, det mest ludna kvinnoarsle jag haft analsex med. träffar henne fortfarande
Citera
2010-05-28, 04:31
Medlem
KvarkMellanbergs avatar
jag hade en från fjärran land men hon var värre än självaste John Silver med sjörbjugg! låg helt stel kunde knappt ta på henne, hon verkade inte fatta vad man skulle göra när man blir kåt som en räv i mars, helt utan planering!

det var min sista och även min första kebab, ser inte fram emot flera, därimot skulle jag vilja ha en chokladpralin nån gång... någon som har erfarenhet av dom? booty osv..
Citera
2010-05-28, 12:52
Bannlyst
Grekiska som ville ha sex och sa att jag fick knulla henne hur jag ville.

Hård analsex, ass to mouth osv osv. Bästa sexet jag haft än så länge helt ärligt(och jag har ingen aning om antalet personer jag sexat med). Men inte fullt ut vad jag vill ha, för mycket saknades för att det skulle vara riktigt bra.
Citera
2010-05-28, 19:06
Medlem
lokaldelens avatar
1. Bosniska, var rätt vanilj, missionären och lite doggy, helt okej.
2. Australienska, typ som svensk brud fast snackade engelska, hennes dirty talkt med accent tände en rätt rejält =)
3. turk/kurd/iranska, fick aldrig grepp på vad hon var, träffades på t-banan en nyårsafton, hon drack öl och skulle på någon fest, så hon var tydligen inte hårt hållen, iaf så fick jag ta henne bakifrån (inte röven) på en station, sen väntade vi på nästa tåg, vi snackade vidare, fick en puss på kinden, sen hoppade hon av.
Citera
2010-06-19, 23:15
Medlem
Codens avatar
Hade min första Thai-tjej inatt och har knappt hämtat mig än.

Fick kontakt med henne på dansgolvet och innan jag visste ordet av så hade jag ett par mjuka armar om halsen och blev rejält avslätad

Tog en taxi hem till mig och djävlar vad det blev åka av...extremt mjuk och len hud över hela kroppen, porrtofs, små men superkänsliga bröst, sjöblöt mus efter lite smek och pill...

Hon föreslog en dusch innan vi flyttade vidare till sängen och där försökte hon få in lille coden i musen direkt...jag backade dock och krävde skydd....då lutar hon sig fram mot duschväggen, smeker sig själv och försöker lirka in mig i tvåan och nä jag återigen säger att de här övningarna kräver skyddsutrustning så stönar hon "neej, knulla mig nu snälla"

Flyttar över till sängen och sätter igång och fy satan det var som att spänna på duracellkaninen. Om jag skulle beskriva hennes sängkammarattityd med tre ord skulle de vara :
Aktiv, skicklig och entusiastisk.

Efter en första omgång vanligt vaginalt så sög hon upp ett andra stånd och tog den gladeligen i tvåan även fast hon hävdade att det var första gången för henne (yeah right) men hon förvånade mig genom att titta över axeln mitt i akten och fråga om det var skönt

Jag ger natten 4 upprivna kondomförpackningar av 5 möjliga.
Citera
2010-06-20, 02:28
Medlem
Var på besök i Rumänien så... Rumänska. Rakad och trång som fan. Sjukt bra ligg förutom att hon inte uppskattade analt. Däremot sög hon bra. De hade dock väldigt tunna väggar i trapphuset så det hördes ju när någon hade sex typ två våningar under. Märktes ganska ofta när någon hade kul. Hon skrek dock inte som tack var och lät inte för lite heller.
Citera
2010-06-20, 17:37
Medlem
Harmandas avatar
Serbisk kille som hade riktigt stor kuk men den var dessvärre mjuk och han var skitdålig i sängen i övrigt med. Dock kan man ju inte kalla honom invandrare då han bara var på besök här, men ändå.
Citera
2010-07-04, 15:07
Medlem
McGajvers avatar
Ni som knullat en riktigt mörkhyad (neger)

Det är nog en av mina främsta fantasier. Dock ingen ful somalier med snea tänder. MEn en snygg svart afrikan. Vi har inte många negrar här vart jag bor. Tyvärr. Men en dag, en dag ska jag erövra en ebony!

Det jag undrar är.... HUR VAR DET?

Smakade fittan annorlunda?
Var det lite läskigt?
Fick ni se rövhålet? Såg det roligt ut att det var samma färg som rumpan?
Tajt fitta?
Jag har 1000 frågor om negerknull!
Vildare än vita?
Mer villiga på diverse rövsex/spema osv?
Fina pattar?
Citera
2010-07-04, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McGajver
Har jag inte fått en vid min 35 års dag så kommer jag köpa en. Dock orolig för sjukdomar.

Kondom?
Citera
2010-07-04, 15:43
Medlem
Idiotpods avatar
Smakade fittan annorlunda?
- Nej, rätt gott smakade den faktiskt.
Var det lite läskigt?
- Trodde hon skulle färga av sig, men nej
Fick ni se rövhålet? Såg det roligt ut att det var samma färg som rumpan?
- Ja och inget jag tänkte på.
Tajt fitta?
- Ohja. : >
Jag har 1000 frågor om negerknull!
- Jaha?
Vildare än vita?
- Person till person.
Mer villiga på diverse rövsex/sperma osv?
- Person till person.
Fina pattar?
- Person till person.
Citera
2010-07-04, 16:18
Medlem
KarlsKebabs avatar
Knulla negrer är goa grejer. Skärp till dig och dra över en genast!

De negresser jag satt på har varit jävligt bra på att knulla. Bara tur eller om de verkligen är bättre har jag ingen aning om. Fina kroppar och satans billiga iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in