Hade min första Thai-tjej inatt och har knappt hämtat mig än.
Fick kontakt med henne på dansgolvet och innan jag visste ordet av så hade jag ett par mjuka armar om halsen och blev rejält avslätad
Tog en taxi hem till mig och djävlar vad det blev åka av...extremt mjuk och len hud över hela kroppen, porrtofs, små men superkänsliga bröst, sjöblöt mus efter lite smek och pill...
Hon föreslog en dusch innan vi flyttade vidare till sängen och där försökte hon få in lille coden i musen direkt...jag backade dock och krävde skydd....då lutar hon sig fram mot duschväggen, smeker sig själv och försöker lirka in mig i tvåan och nä jag återigen säger att de här övningarna kräver skyddsutrustning så stönar hon "neej, knulla mig nu snälla"
Flyttar över till sängen och sätter igång och fy satan det var som att spänna på duracellkaninen. Om jag skulle beskriva hennes sängkammarattityd med tre ord skulle de vara :
Aktiv, skicklig och entusiastisk.
Efter en första omgång vanligt vaginalt så sög hon upp ett andra stånd och tog den gladeligen i tvåan även fast hon hävdade att det var första gången för henne (yeah right) men hon förvånade mig genom att titta över axeln mitt i akten och fråga om det var skönt
Jag ger natten 4 upprivna kondomförpackningar av 5 möjliga.