2012-06-30, 17:46
Medlem
Neger med stor härlig kuk
Citera
2012-07-02, 03:07
Medlem
Knullade en cypriot/polsk tjej. Sattan vad hon var bra asså. Hon var villig på att göra exakt vad som helst. Menar liksom första gången jag träffa henne så fick jag en avsugning efter 15 min

Vi gjorde nog allt man kan göra
Senast redigerad av aaccee 2012-07-02 kl. 03:10.
Citera
2012-07-04, 17:31
Medlem
Var på väg hem från en polare, stod i hissen på väg ner och på 4e våningen ungefär stannar hissen och en otroligt sexig negress (alltså vi snackar svart) med kort, urringad tajt klänning kommer in i hissen. Jag var småfull och tappade väl ungefär hakan när hon kom in. Det slutade iallafall med att vi åkte upp till henne igen och knullade i typ 3 timmar. Hon var en riktig jävla gudinna i sängen, red i stort sett hela tiden och hade den snyggaste mest vältränade kroppen jag sett.

Har för mig att hon nämnde att hon kom från Nigeria.

Solklar 10/10, bästa sexet jag haft.
Citera
2012-08-16, 21:54
Bannlyst
Var hittar man alla jugge och rysstjejer nånstans? Deras accent är så jävla sexy så det finns inte!
Citera
2012-08-16, 22:07
Medlem
En adopterad vitryska, tajt så in i helvete och ville bara bli tagen bakifrån. Helt okej, 3/5, och hon såg helt ok ut för den delen också.
Citera
2012-08-19, 21:00
Medlem
Blacklight6s avatar
Afghanska, mycket snygg och slimmad kropp! Bästa utländska ligget hittills
Samt legat med en vietnamesiska och thailändska
Citera
2012-08-22, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kekerosa
Var hittar man alla jugge och rysstjejer nånstans? Deras accent är så jävla sexy så det finns inte!

De finns överallt, bara att ta för sig Har satt på en del balkantjejer och samtliga har varit vilda och riktigt tighta.
Citera
2012-08-22, 18:43
Bannlyst
Vad betyder överallt i det här fallet då?
Citera
2012-08-22, 19:01
Medlem
Av mina erfarenheter ligger en boliviansk kvinna klart högst. Jag vet inte om det var för att hon var bolivianska, eller att hon var en sexsvulten 34åring eller något annat, men sådant sex har jag aldrig kommit upp till igen. Jag tror generellt att länder där kulturen är att kvinnan ska ställa upp för och tillfredsställa mannen passar mig bra.
Citera
2012-08-23, 00:16
Medlem
comoncomons avatar
Kurd slyna - Hon ville ha den i röven och jag spruta i hennes mörka hår. +4 antar hon låg med ganska många tack å lov att jag använde kondom.

Kille från irak - Han hade grymt stor kuk och han fick typ världens ångest attack då han knulla mig färdigt, han kom helt groteskt mycket btw, aldrig sett en kondom så full av sperma någonsin. övertalade honom att suga av mig tillslut. + 5

Kille från polen - Vi turades om att knulla varrandra i sketan i några timmar, inget speciellt, ingen speciell kemi häller. +1

Tjej från Colombia - Hon hade sjukt stor röv, enda anledningen varför jag ragga upp henne. stora bröst och magrutor. Kom på en gång första gången för att vi hade hånglat i 5-6 timmar, förklarade för henne och fick ett nytt försök några dagar senare och utan kondom. +9

Brud från Ryssland - Skit tråkig. -10
Citera
2012-08-23, 10:45
Bannlyst
Nån som kan svara på min fråga?
Citera
2012-08-23, 23:27
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekerosa
Nån som kan svara på min fråga?
Du hajar väl själv att det e helt jävla omöjligt att svara på. Det e ju inte så att alla samlas på en å samma plats, utan dom e väl spridda över hela landet, precis som alla andra nysvenskar. Men förslagsvis hittar du fler i dom största städerna än i t.ex Kiruna.

Citat:
Ursprungligen postat av Lestat-
En minderårig från Venezuela, det var fruktansvärt dåligt.
Vad i helvete, "minderårig". vilken ålder snackar vi här? 12-13, inte så konstigt att det var fruktansvärt dåligt i så fall.
Senast redigerad av Gideon-Sture 2012-08-23 kl. 23:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in