Kille från Nya Zeeland (på Island och träffades senare i England en sväng) - Hade verkligen bra kemi och han gjorde mig så oroligt kåt varenda gång och fick mig alltid att komma flera ggr under samma "session".
Minus att han hade liten kuk.
Trekant med en kille från Rumänien och en från Finland (på Island). Ja ni.. Jag var nog aningens för packad, killen från Rumänien ville ha all uppmärksamhet och var själv dålig på att ge och killen från Finland fick jag veta under sexet var hög på någon drog så han fick ju knappt upp den. Kunde lätt klarat mig utan!
Kille från USA (träffade i Mexico) - så tråkigt att det inte ens är värt att nämna egentligen.
Kille nr 1 Tanzania - Hade sex ett par gånger på stranden. Det var najs men tror det var mer själva atmosfären i en svart natt på en strand under stjärnorna i Afrika än själva kemin oss emellan.
Kille nr 2 Tanzania - Helt GALEN! Jag var mest med pga syrran var intresserad av hans bror. Hade lite småtråkigt under kvällen för han var ganska tyst och blyg. Men sen försvann syster och hennes ragg för att ha lite trevligt så ja.. what the hell lixom? Why not. Och jäääklar vilken personlighetsförändring så fort vi befann oss på ett hotellrum! Slängde runt mig överallt och bet/sög på mig både här och där så jag hade x antal blåmärken dagen efter.
Zimbabwe - AMAZING! Rastagrabb från Zim med en hel del mellan benen som numera är min fästman. Äntligen hittat någon som inte är rädd att ta i och ha lite mer kinky/tufft sex och inte är rädd för att experimentera. Ja, vad kan jag säga - helt underbart.
Minus att han hade liten kuk.Trekant med en kille från Rumänien och en från Finland (på Island). Ja ni.. Jag var nog aningens för packad, killen från Rumänien ville ha all uppmärksamhet och var själv dålig på att ge och killen från Finland fick jag veta under sexet var hög på någon drog så han fick ju knappt upp den. Kunde lätt klarat mig utan!
Kille från USA (träffade i Mexico) - så tråkigt att det inte ens är värt att nämna egentligen.
Kille nr 1 Tanzania - Hade sex ett par gånger på stranden. Det var najs men tror det var mer själva atmosfären i en svart natt på en strand under stjärnorna i Afrika än själva kemin oss emellan.
Kille nr 2 Tanzania - Helt GALEN! Jag var mest med pga syrran var intresserad av hans bror. Hade lite småtråkigt under kvällen för han var ganska tyst och blyg. Men sen försvann syster och hennes ragg för att ha lite trevligt så ja.. what the hell lixom? Why not. Och jäääklar vilken personlighetsförändring så fort vi befann oss på ett hotellrum! Slängde runt mig överallt och bet/sög på mig både här och där så jag hade x antal blåmärken dagen efter.
Zimbabwe - AMAZING! Rastagrabb från Zim med en hel del mellan benen som numera är min fästman. Äntligen hittat någon som inte är rädd att ta i och ha lite mer kinky/tufft sex och inte är rädd för att experimentera. Ja, vad kan jag säga - helt underbart.
Värsta jag varit med om. Lärde mig en läxa att aldrig gå efter kroppen. Men efteråt när jag träffar honom så borde jag ha fattat det. Kort, små händer och fötter.