Flashback bygger pepparkakshus!
2006-08-12, 15:10
Medlem
lrggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängigpung
men hur jävla svårt kan det vara att bli ett sprutluder??
fråga slemmiga män, gå ute i slampiga kläder och fråga om dom söker luder
fråga honom om han vill ha oralt analt eller vaginalt
ta emot pengar
gör det han vill
köp droger för pengarna så du står ut med din existens

Tillhör du den religösa högeren eller är du feminist ? du har i alla fall väldigt stora fördommar .

Det finns inte någonsomhelst anledning att kritisera en tjej som blir bjuden på en trevlig semester plus pengar och sen ger sex tillbaka ,det är bara att gratulera henne till en bra affärsuppgörelse .
Citera
2006-08-13, 18:04
Medlem
Colas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chanel
Nu är jag tillbaka i "boring" Sweden igen!
Har nyligen införskaffat mig detta underbara yrke, jag träffade inte så många män innan jag fick en riktig "fullträff".
Träffade en man som bjöd mig utomlands i 2 veckor och dessutom fick jag "snuskigt" bra betalt för att vara där (killen var riktigt snygg).
Varför har jag inte gjort detta tidigare??????
Tänk er själva, gratis flygresa och boende på ett fint hotell i 2 veckor med gratis mat och dryck,kan verkligen rekommendera detta och nej, jag skäms inte för mitt yrkesval!
Men detta tas väl inte emot på ett bra sätt här i svedala där jantelagen regerar!

Trivs du med detta så fine, men jag har svårt att tro att du kommer må bra av det i längden. Känner du dig inte smutsig på något sätt? Tror jag skulle göra det. Att man liksom sålde sin kropp.
Citera
2006-08-14, 01:16
Medlem
Byfnaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cola
Trivs du med detta så fine, men jag har svårt att tro att du kommer må bra av det i längden. Känner du dig inte smutsig på något sätt? Tror jag skulle göra det. Att man liksom sålde sin kropp.

jesus kristus det är bara sex... Det är inte direkt heligt eller något....
Citera
2006-08-14, 07:52
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfnasket
jesus kristus det är bara sex... Det är inte direkt heligt eller något....
..sa Byfnasket

Citera
2006-08-14, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cola

Bra att du skriver dina tveksamheter som frågor och att du säger att just du skulle känna dig smutsig. FLer borde inse att man inte kan tala för andra hur som helst.

Med detta menar jag att olika personer har olika värderingar för olika saker. För vissa är det helt ok att ha sex med främmande personer medans de inte äter kött för det är synd om djuren. Eller tvärt om. Det är inte sämre att vilja sälja sex än att äta kött. Själv tycker jag både om kött och trevliga tjejer oavsett om tjejerna tar betalt eller inte.
(inga lustifika jämförelser i övrigt mellan tjejer och kött tack)

De som tycker att sex är så intimt att de vill spara det till sin livs partner ska absolut göra det och de som njuter av sex utan att se det som något heligt ska väl få göra det.

Och som sagt på många ställen förr; De säljer inte sin kropp. De säljer en upplevesle, en stunds lycka, något speciellt, men aboslut inte sin kropp.
Citera
2006-08-14, 16:05
Medlem
Till "Mr durden" kan jag bara säga, självklart hade vi sex under de 2 veckorna vi var där!
Det brukar ingå i detta yrke, men det var heller inte bara SEX det handlade om. Jag såg honom som min "pojkvän" medans vi var där (och alla andra vi träffade), så naturligtvis gjorde vi även andra saker.

Jag har många vänner som har varit på semester och haft sex nästan varje kväll med olika/samma män, det enda som skiljer sig i detta fall var att jag var med en och samma man och fick betalt för "besväret".
Citera
2006-08-14, 20:58
Medlem
Citat:
Till "Mr durden" kan jag bara säga, självklart hade vi sex under de 2 veckorna vi var där!
Det brukar ingå i detta yrke, men det var heller inte bara SEX det handlade om. Jag såg honom som min "pojkvän" medans vi var där (och alla andra vi träffade), så naturligtvis gjorde vi även andra saker.

Jag har många vänner som har varit på semester och haft sex nästan varje kväll med olika/samma män, det enda som skiljer sig i detta fall var att jag var med en och samma man och fick betalt för "besväret".

När man ser på att ha sex med den man älskar(eftersom du såg honom som din pojkvän) som "ett besvär" så är det någonting som har gått jävligt snett någonstans i livet och tyder på att du knappast mår bra.
Du lär ju inte heller må bättre av det bara för att du får betalt.
Låter jävligt skevt det där.

I ditt senaste inlägg så framstår du inte direkt som den "lyckliga hora" du vill ge sken utav att vara.
Citera
2006-08-15, 00:30
Medlem
I don't cares avatar
att: 08.anna

Får jag avända dina inlägg för att röra om i ett annat forum lite?
Citera
2006-08-15, 07:05
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Får jag avända dina inlägg för att röra om i ett annat forum lite?

Om jag får veta först vad det är för forum du tänker använda dem i.
Och i vilket syfte?
Citera
2006-08-15, 08:40
Medlem
Citat:
Nu är jag tillbaka i "boring" Sweden igen!
Har nyligen införskaffat mig detta underbara yrke, jag träffade inte så många män innan jag fick en riktig "fullträff".
Träffade en man som bjöd mig utomlands i 2 veckor och dessutom fick jag "snuskigt" bra betalt för att vara där (killen var riktigt snygg).
Varför har jag inte gjort detta tidigare??????
Tänk er själva, gratis flygresa och boende på ett fint hotell i 2 veckor med gratis mat och dryck,kan verkligen rekommendera detta och nej, jag skäms inte för mitt yrkesval!
Men detta tas väl inte emot på ett bra sätt här i svedala där jantelagen regerar!

Nu har jag inte läst andra inlägg av Chanel men jag finner det ändå välmotiverat
att utnämna Chanel till ett troll.
Citera
2006-08-15, 09:38
Medlem
mr beefcakes avatar
men va fan

till en början så vill jag bara säga att chanel e en stor fet bluff. att sen resten av ludren här har mage att likställa sej med vanliga tjejer, tyder på grymma vanföreställningar. NI ÄR LUDER SOM SÄLJER ERA FITTOR TILL KARLAR MED SOCIALA KOMPLEX,inte några jäkla samariter!! jag är en konsult som säljer en tjäBLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA vilken jävla dynga!!

du är en bitter kvinna som efter en skilsmässa är så jäkla känslomässigt fuckad så att du inte har några känslor som säger ifrån när du börjar tänka på att sälja din fitta,å sälja era fittor är precis det ni gör d e ingen idé att ni försöker lura er själva!! utan fitta inga karlar som i sina patetiska försök att få hela situationen att kännas som om det var en ömsesidig förbindelse, sitter igenom middagar och lyssnar på era trötta försök att framstå som någonting annat än det ni just är, trötta luder
-jo jag har rest över hela världen, jag gillar att uppleva nya saker, ååå vilket gott vin,är det ansträngande att vara boss över en speditionsfirma förresten analt kostar en tusing extra!!??

å chanel vart i helvete kommer du ifrån?? är du milt mentalt handikappad??? " jag tycker d e förnedrande att ge bort det gratis" vilket dumknullat förortsras klämde ut dej ur sitt aparsle??

men annars så tycker jag att ni är hur bra som helst ni gör sammhället en tjänst, ni står i spetsen för kvinnors rätt attt bestämma över sina kroppar, fan ni är levande helgon AAAAAAAAAAAAAARRRRGGHHHHHHHHHH !! fan heller ni är en bunt arbetsskygga lata as som inte gör nått annat än att sprida sjukdommar.

fan tänkl när ni sitter där om 30 år,om ni inte har tagit livet av er innan dess, ni har skaffat en karl och fått barn som i sin tur har ynglat av sej så ni har blivit farmor/mormor! du sitter där med lilla olga 9år i knät å gungar när hon ställer frågan,- vad jobbade mormor med när mormor var ung?? vad skulle du svara?? skulle du säga till lilla olga att jo mormor fläkte upp fittan för främmande karlar men d kostade extra för analt å pissa på dom gjorde du bara om d bara en stammis. skulle du säga till lilla olga att du tycker att om hon skulle få ont om stålar så e d bara å ta av sej brallorna och börja gnola??

om d e så att du inte skulle kunna tänka dej att berätta om eller föreslå att, ja då har du och era luderkollegor torskat debatten och kan hänga upp handskarna eller snarare slänga ut äggklockan.

ps jag är en aning tankad när jag skriver d här så om jag har förolämpat nån här så bryr jag mej inte förrän jag vaknar i morrn
Citera
2006-08-15, 10:15
Medlem
Jag tycker mig ana en viss bitterhet och avundsjuka i svaren till Chanel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in