Citat:
Ursprungligen postat av Cola
Trivs du med detta så fine, men jag har svårt att tro att du kommer må bra av det i längden. Känner du dig inte smutsig på något sätt? Tror jag skulle göra det. Att man liksom sålde sin kropp.
Bra att du skriver dina tveksamheter som frågor och att du säger att just du skulle känna dig smutsig. FLer borde inse att man inte kan tala för andra hur som helst.
Med detta menar jag att olika personer har olika värderingar för olika saker. För vissa är det helt ok att ha sex med främmande personer medans de inte äter kött för det är synd om djuren. Eller tvärt om. Det är inte sämre att vilja sälja sex än att äta kött. Själv tycker jag både om kött och trevliga tjejer oavsett om tjejerna tar betalt eller inte.
(inga lustifika jämförelser i övrigt mellan tjejer och kött tack)
De som tycker att sex är så intimt att de vill spara det till sin livs partner ska absolut göra det och de som njuter av sex utan att se det som något heligt ska väl få göra det.
Och som sagt på många ställen förr; De säljer inte sin kropp. De säljer en upplevesle, en stunds lycka, något speciellt, men aboslut inte sin kropp.