Citat:
Ursprungligen postat av
JennyLuder
hej PerTinentdu vart den ende som svart mig snällt o kommit med konstruktiva ideer även om de kanske inte funkar...så tack så mkt...
Sen fattar jag att de svarat med välvilja kanske men inte kul o bli kallad dum i huvet heller...
kraam på dig
Du fick en gigantisk guide av mig, som tog mig månader att skriva och är byggd på åratal av erfarenheter och misstag. Men du tror att personen som uppenbarligen driver med dig om att du ska hitta nåt creep på sajter med fler dårar än eskortsidor för gratisknull är konstruktivt? Det säger ALLT.
Jag är ledsen men jag kan inte förmå mig att sitta här och låtsas som att jag kan hjälpa dig när du inte tar in något jag skriver, utan ser bara elakheter. Du behöver självinsikt, och det fort, innan något går fel på riktigt. Jag har aldrig skrivit såhär till någon tidigare, för jag har aldrig varit mer orolig för en person som påstår sig vilja sälja sex.
Det går inte att stoppa dig om du inte själv vill men ibland är det bra att försöka lyssna på de som har erfarenhet, även om det är smärtsamt att höra. Jag insåg att du skulle ta illa upp och letade efter sätt att säga vad jag var tvungen att säga som inte fick dig att uppfatta det som en idiotförklaring, men det gick inte.
Om du mot ALLA mina förhoppningar ändå tänker göra detta så läs min guide. Sluta kalla dig luder, sluta leta hallickar, träffa ingen för ”träning”, kontakta Fuckförbundet, läs denna tråd från början till slut.
Avslutningsvis: om du tycker vi är taskiga så har du väldigt mycket värre ordalag att vänta som annonserande sexarbetare.
Sök gärna på min blogg efter inlägget ”se hur vissa sexköpare VERKLIGEN beter sig” där jag genomför ett experiment och uttrycker mig på liknande sätt du gör och vad jag får för mail. Snubben som ville ”knulla mitt rövhål och kalla mig trasluder” är ett exempel på en riktig pärla. Och då tog jag inte ens med de som enbart skrev ”mm 18-åring flickfitta” eller rena förolämpningar.
Jag är genuint orolig för dig om du går denna väg men nu har du länkar och mängder med varningar från två erfarna sexarbetare, så jag kan bara hoppas att du tar hand om dig.