2006-11-18, 17:27
Medlem
z0mbies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Haha håller med till fullo där , 3on3's är för nabbs only!

edit : Såg inte ditt svar på tal där Hunga : Men står fortfarande fast vid att du inte kan mäta din skicklighet när du spelar 3on3, för att det bara är nabbs som lirar det. och att folk skriver "highskilled" eller dylikt på #pracc.se betyder oftast att dem kickar/droppar efter 5-6 förlorade rundor, vill du mäta din skill på riktigt så är det bara LAN som gäller och om du vill göra det på nätet r60 eller CB.
snälla sluta säg nabb =/. Det är extremt fånigt.. Jag har märkt att många inte ens vet hur man uttalar noob, domflesta säger nåbb fast det korrekt uttalas nub. Hursomhelst. jag har spelat 1.5 och source en hel del.. men det är ganska tråk att bara döda å döda så jag måste nog hitta någon source serv med bättre spelare i guess.
helt ot men är det någon som vet något om sponsring av spelare? skulle va tacksam om någon kunde berätta lite om det O_o
2006-11-19, 17:27
Medlem
Askels avatar
Själv har man lirat sporadiskt sedan 1.6 kom ut
2007-02-08, 20:55
Medlem
ShortEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Steambannad blir man när man fuskar, så med andra ord så är du en xiiiiter! lol

Självklart betvivlar jag att du tror på mig när jag ska förklara detta,
så lägger jag inte ner någon större energi på mitt försvar..
Faktum är att jag skulle inte tro på det själv om någon förklarade samma sak..

Det är helt enkelt så att jag har 4-5 konton, varav 3-4 är/har varit utlånade..
När man lånar ut ett konto så kan man vara säker på åtminstone ett av följande:
a) Du får inte tillbaka det när du behöver/vill ha det tillbaka
b) Du är steambannad pga fusk

Självklart har jag provat fusk, men då bara mot bottar och på LAN då vi kommit överens om det. Jag är ingen cheater, och hatar sådana över allt annat..

Nu är det ju då så klart upp till dig själv att bestämma om du då tror på mig eller inte, men jag orkar inte försöka övertyga dig om hur det ligger till. För övrigt skiter jag i vilket, eftersom jag inte spelar skitspelet längre..
2007-02-08, 22:51
Medlem
h0lles avatar
still going strong efter 4 års spelande eller nåt.
2007-02-08, 23:24
Medlem
slutat för ett tag sen.. blivit less
2008-02-16, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Ötger
Det har jag alltid undrat, det är väl ett rätt globalt spel? ;D
Jag har spelat CS i ungefär 4 år nu, tycker fortf. att det är roligt att gå in på någon random server och lattja lite. Någon annans tankar?

Slutade spela det för 2 år sedan..
2008-02-16, 02:36
Medlem
hobbyspelar när jag inte har något bättre för mig samt med vänner någon gång. Dock jävligt sällan. :P
2008-02-16, 03:32
Medlem
ofcorpses avatar
Spelar med några polare ibland när dom inte hittar en sista spelare, typ 1 gång i månaden med andra ord
2008-02-16, 03:47
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
En fråga angående source:
Varför spelar "ingen" nuke eller inferno? De flesta servrarna är ju fan Dust 2 24/7
Tänkte samma sak för ett par dar sen, 50+% av servrarna är bara dust2. Är ju skitsvårt att hitta de gamla klassikerna italy, aztec, cbble, assault osv
Som svar på tråden började jag spela source igen för ett par veckor sedan, spelar nån gång då o då när man har tråkigt. Började egentligen spela version 1.0 runt 2001 men CS kommer alltid förknippas med v1.3 för mig Bunnyjump, magnum, hela kitet. Det var den perioden som var min CS-prime, spelade i massa klaner osv, nu blir man ju bara ägd av massa tioåringar som sitter o spelar 17 timmar per dygn
2008-02-16, 14:21
Medlem
XXtazys avatar
Pga denna tråd blev jag nostalgisk och laddade ner en non-steam version av 1.6. Bytte då även ut MasterServers.vdf mot en annan som hittar non-steam servrar. Men det är jävligt fattigt med servrar, finns ju bara ett fåtal med 50- ping
Min fråga är, finns det olika "MasterServers.vdf" med olika servrar, som man kan ladda ner som har fler servrar, eller finns det den officiella och non-steam versionen? Och om inget annat, har någon några bra IPs man kan lägga till i favoriter? Det måste ju finnas ett gäng non-steam servrar i sverige fortfarande.

MasterServers.vdf jag använder nu ser ut såhär, ifall det spelar någon roll.
2008-02-18, 13:03
Medlem
Inzaits avatar
Självkalrt spelar man ;D
2008-02-18, 13:15
Medlem
Ettan^s avatar
På tal om ingenting tycker jag att man varken ska säga nåbb eller nubb, eller nabb, allt det låter sjukt illa enligt mig. Står det noob säger man noob, det är ju trots allt en "förkortning" av newbie, det uttalas ju inte direkt nubbie. [Nooooobie], [noob]. Ungefär så.

Fast det kanske bara är old-schoolers som uttalar det så, jag kanske är för gammal

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in