2006-07-09, 15:16
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Bra, det börjar ta sig ;D Nu börjar vi en diskussion om varför vissa ogillar och vissa gillar det! Keep Going!
2006-07-09, 15:30
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Ett enkelt svar på frågan är: För många.
2006-07-09, 15:34
Medlem
Packans avatar
Jag spelar lite source nu för tiden. Jag började spela cs i början av 1.5.

En fråga angående source:
Varför spelar "ingen" nuke eller inferno? De flesta servrarna är ju fan Dust 2 24/7
2006-07-09, 16:14
Medlem
MrPr0ns avatar
Hade det inte varit för den mentalitet i "communityn" som man som CS-nuub råkar på när man spelar på en vanlig server; fraggar loss och får ofta kick för "cheating" eller om inte annat glåpord osv. Andra spel har ofta mkt bättre community och det tycker jag är bland det viktigaste när det gäller mplayerspel. Spelade själv CS under 4-5b men la av sen. Försökte med CS:S men upplevde samma sak där. Ändå värre är väl kanske chismen mellan CS:S och 1.6 där vardera sida beskyller de andra för att de inte "klarar" den nya/gamla plattformen och därför bytt/stannar kvar.
2006-07-10, 15:55
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPr0n
Hade det inte varit för den mentalitet i "communityn" som man som CS-nuub råkar på när man spelar på en vanlig server; fraggar loss och får ofta kick för "cheating" eller om inte annat glåpord osv. Andra spel har ofta mkt bättre community och det tycker jag är bland det viktigaste när det gäller mplayerspel. Spelade själv CS under 4-5b men la av sen. Försökte med CS:S men upplevde samma sak där. Ändå värre är väl kanske chismen mellan CS:S och 1.6 där vardera sida beskyller de andra för att de inte "klarar" den nya/gamla plattformen och därför bytt/stannar kvar.

Vad är du för en wous? Börjar du grina för att folk kallar dig noob och dylikt?
Vad klarar du av för spel då? Barbapappas lekstuga?
2006-07-10, 16:52
Medlem
MrPr0ns avatar
Vem sa något om vad jag klarar? Jag spelar för att det är kul och att sitta och kasta skit på andra medspelare för att de vill vara bäst utan att träna är skit. Bättre då att byta till ett spel med något mer professionell framtoning; även publikt.

Förövrigt jävligt oväntat att en CS-spelare kastar ur sig lunarformuleringar som "wous" för att jag inte gillar spelet. Spela på du med dina praktmongon till medspelare eftersom du "klarar" av det.
2006-07-10, 16:55
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Det beror helt på vart man söker sig. Där ja spelar slippar man allt som oftast sånt.
2006-07-11, 19:14
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Citat:
Vem sa något om vad jag klarar? Jag spelar för att det är kul och att sitta och kasta skit på andra medspelare för att de vill vara bäst utan att träna är skit. Bättre då att byta till ett spel med något mer professionell framtoning; även publikt.

Förövrigt jävligt oväntat att en CS-spelare kastar ur sig lunarformuleringar som "wous" för att jag inte gillar spelet. Spela på du med dina praktmongon till medspelare eftersom du "klarar" av det.
"Lunarformuleringar" Du verkar tydligen kunna dom! Kasta skit och kasta skit, tar du åt dig eller? Förstår inte vad du spelar på för servrar isf.
2006-07-11, 20:08
Medlem
tweakads avatar
jag spelar lite till och från, första gången jag spelade var när colten fortfarande hade kikarsikte
2006-07-12, 16:02
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Det lär ha varit ett tag sen ;D Så länge har inte jag spelat
2006-07-12, 16:19
Medlem
Nirps avatar
Jag spelade i några år, slutade i samma veva som CS:s blev alltmer populärt. Hade jag haft möjlighet (datorn jävlas) hade jag nog spelat CS:s någon gång i veckan, men som det är nu överlåter jag det åt brorsan.
2006-07-12, 16:54
Bannlyst
Ingen som vet om det går att tanka 1.0.. Alltså första releasen av CS nånstans?

Skulle va riktigt sköjj o prova och se hur det var på den tiden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in