2023-04-13, 13:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Stefan Odelberg blir ersatt. Daniel Norberg tar över bredvid Lotta.

Kan inte vara frivilligt det. Odelberg verkat ju trivts som bara den och tjänat bra på detta jobb.
Citera
2023-04-14, 16:57
Medlem
Norberg som ny programledare kan inte bli annat än riktigt bra. Han har den perfekta karisman för programmet.
Citera
2023-04-17, 12:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
För att se Sjuan måste man ha utrustning och betala. Jag har snabbkollat då annat program flytttats dit.
Jag har ettan, tvåan, fyran och kunskapskanalen.
De som spelar Bingolotto är väl mestadels pensionärer?
Sverige med sina fattigpensionärer och de som inte orkar dra igång att få sin TV att ta in Sjuan kommer att ge upp och sluta spela Bingolotto.

Jag trodde att flytten innebar att jag inte skulle kunna se bingolotto mer men det funkar fint med "play".
Live och allt vad det innebär.
Citera
2023-04-17, 22:11
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Stefan Odelberg blir ersatt. Daniel Norberg tar över bredvid Lotta.

Kan inte vara frivilligt det. Odelberg verkat ju trivts som bara den och tjänat bra på detta jobb.

Han ville jobba kvar, men de ville föryngra programmet. Om programmet skulle få en ny programledare var Norberg en högoddsare för mig att ta över men vad jag läser mig till är Stefan omtyckt om man tycker det är fel beslut att han får sluta efter den här säsongen.

Norberg har ju många prenumeranter på Youtube och flera gånger fått årets mest sedda filmer på Youtube på svenska.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in