2024-08-03, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Nej det är väl b12 brist som är risken med lustgas.

Ja det med. Det gör ju så att nybildningen av celler i hjärna och nervsystem inte fungerar.

Och inandning av koncentrerad lustgas kan medföra syrebrist vilket kan skada hjärnan det med .
Citera
2024-08-04, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.krankenhot
Inte så ovanligt som man kan tro. Många som kommer in till sjukvården pågrund av användande av ren lustgas i berusningssyfte.
Hursom lär hon ha en period av fysioterapi framför sig för att kunna återfå någorlunda funktion (om skadorna inte blir permanenta det vill säga). Har väldigt svårt att se mig henne vara hängiven och ihärdigt följa en sjukgymnastik-plan…

Undrar vad detta intelligenta leverne kostar oss skattebetalare? Hon lär ju knappast vara den enda..
Citera
2024-08-04, 01:36
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hur har morsan reagerat på att dottern festat sig till benlöshet? Sitter hon bredvid sängen och vakar eller är det ett lika stort engagemang som vanligt?
Citera
2024-08-04, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur har morsan reagerat på att dottern festat sig till benlöshet? Sitter hon bredvid sängen och vakar eller är det ett lika stort engagemang som vanligt?
Huh? Vad har hon gjort med sina ben?
Citera
2024-08-04, 02:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Huh? Vad har hon gjort med sina ben?
Hon är inlagd på strokeavd just nu, varken känsel eller rörlighet i benen efter en lustgas bender.
Citera
2024-08-04, 04:04
Medlem
Nu på instagramstory:
”Och förlåt men ni alla e sånna horbarn. Jag har bönat o bett om hjälp HELT ÖPPET i flera veckor INGEN har hjälpt mig, inte ens mina vänner men nu e mina fyllda med ”vill du ha hjälp med något” håll käften ni e så äckliga allihopa”
Citera
2024-08-04, 04:18
Medlem
Citat:
Nu på instagramstory:
”Och förlåt men ni alla e sånna horbarn. Jag har bönat o bett om hjälp HELT ÖPPET i flera veckor INGEN har hjälpt mig, inte ens mina vänner men nu e mina fyllda med ”vill du ha hjälp med något” håll käften ni e så äckliga allihopa”
Alla människor är patetiska tbh
Citera
2024-08-04, 04:29
Medlem
Citat:
Nu på instagramstory:

😂😂😂
Allt hon gjort sista veckorna helt öppet är ju att tigga om pengar!!!
- 50-100kr bara jag swishar tillbaka imorgon! 😂😂😂😂

Skulle det vara hennes rop på hjälp menar hon???? Undrar om hon får besök dit med droger nu eller om hon blir ofrivilligt avgiftad?!
Citera
2024-08-04, 07:56
Medlem
Arusianas avatar
Hon ljuger antagligen för att snyfta till sig några kronor. Kanske en överdos på lustgas men tror inte ett dugg på förlamning, det har hon antagligen kryddat med för att få någon form av sympati.
Citera
2024-08-04, 10:51
Medlem
Nu lägger hon upp och frågar ”vilka vill joina VIPsnapen”.

Antingen är det rullis-nudes på g eller så är hon inte så illa däran som hon påstått.
Citera
2024-08-04, 11:22
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Nu lägger hon upp och frågar ”vilka vill joina VIPsnapen”.

Antingen är det rullis-nudes på g eller så är hon inte så illa däran som hon påstått.

Hon lär väl skicka gamla bilder gissningsvis.
Citera
2024-08-04, 11:59
Medlem
Citat:
Hon ligger på strokeavdelning, enligt hennes story, pågrund av att hon inte kan röra sig från midjan och nedåt. Detta pga lustgas. Antar att hon intagit för mycket och fått syrebrist med nervskador i kombination med väldigt osunt leverne.

Lägg upp story om du kan här på Flashback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in