2006-07-06, 22:35
Medlem
jag springer på toaletten väldigt ofta.jag har aldrig kommit ihåg och räknat.men det rör sig om 20 toalettbesök i alla fall.jag har varit hos läkare och tagit blodprov och urinprov.och jag har inte diabetes.och han sa att det var OK att kissa så många gånger per dag.men jag kan ju inte leva ett normalt liv när jag måste springa så mycket på toa.vad ska jag göra tycker nu? kan det vara blåsan som är för liten?
Citera
2006-07-06, 22:39
Medlem
Unbalanceds avatar
Töjj ut blåsan - när du känner dig pissenödig så försök strunga i det tills du pissar på dig.
Har en kamrat som hade samma problem, han har förbättrat det där nu genom
att försöka ignorera att han är nödig.
Citera
2006-07-06, 23:43
Medlem
cavalls avatar
njursten?

jag pissar som en gnu när jag har njursten.

men det brukar komma lite trevliga flytningar från infektioner i snabeln om jag har otur, från sår och skit.
Citera
2006-07-07, 00:24
Medlem
acuras avatar
Det är inte så att du springer runt med en vattenflaska dagarna i ända? Eller har gjort? Det är nämligen inte nyttigt och kan leda till inkontinens bland annat. När kroppen behöver vätska säger den till på ett mycket sofistikerat sätt, man blir törstig.
Citera
2006-07-08, 20:50
Medlem
jag har alltid sprungit mycket på toaletten.testade Unbalanceds tips.det verkar vara bra

jag har börjat dricka mer vatten på senare tiden för jag är så torr i munnen och så svettas jag så lätt när det är varmt ute
Citera
2006-07-08, 21:23
Medlem
Jag pissar oxå säkert 20gånger per dag, men då dricker jag väll en 5 liter per dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in