2022-09-30, 14:33
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du menar kinesiska medborgare eller ryska medborgare? Eller menar du kinesiska eller ryska amerikaner, födda i USA?
Spelar du förvirrad nu eller? Att låtas att inte förstå och tala om något helt annat. Är det någon slags judetrick du lärt dig?
Citera
2022-09-30, 14:34
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Spelar du förvirrad jude nu eller?

Nej, förklara vad du menar.
Citera
2022-09-30, 14:37
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Nej, förklara vad du menar.
Se ovan. Du försöker bara förvirra och avleda diskussionen. Din slemmiga lilla demon. Du får inget mer av min tid nu.
Citera
2022-09-30, 14:55
Medlem
navyou14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Ja absolut är det ett alternativ att tro på galna konspirationsteorier istället för bevisade förklaringar. Därför vi har flat earthers.

Så du menar att det här är enbart en konspration?
https://www.youtube.com/watch?v=G45WthPTo24
Citera
2022-09-30, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Han har besökt trupperna nära fronten också. Jämför med hur de flesta andra politiker skulle agera. Hans motståndare är större delen av sin tid i en atombombssäker bunker på gränsen mallen Europa och Asien.
Må så vara, han agerar bra.
Men stör mig lite att han hyllas mer än soldaterna som faktiskt är i frontlinjen.
EU parlamentet står och applåderar honom enbart..

Känns som han bygger sin egna karriär just nu.
Citera
2022-09-30, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Må så vara, han agerar bra.
Men stör mig lite att han hyllas mer än soldaterna som faktiskt är i frontlinjen.
EU parlamentet står och applåderar honom enbart..

Känns som han bygger sin egna karriär just nu.

Ukrainska soldater hyllas hela tiden på YouTube och twitter.
Citera
2022-09-30, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Ukrainska soldater hyllas hela tiden på YouTube och twitter.
Med allt rätt..
Pratar om Europas och USA:s ledare som verkar hylla Zelensky som någon form av gud..
Det är inte han som står med vapnet i hand i fronten och försvarar Ukraina.
Citera
2022-09-30, 18:31
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Du menar kinesiska medborgare eller ryska medborgare? Eller menar du kinesiska eller ryska amerikaner, födda i USA?

Ryska Amerikaner!? Kinesiska Amerikaner!?

Finns det?

Amerikaner (Anglo-Amerikaner) är en unik Nord Amerikansk folkgrupp som är söner och döttrar till väst/central Europeiska Settlers + Colonizers. Det är ett folk med gemensam etniskt(några få utvalda etniska grupper) ursprung och historia.

Kineser och ryska invandrare(läs: Inte nybyggare!) som bor/invandrat till deras folks kontinent och historiska hem (ändå bak till 1600s) är inte Amerikaner😄

Jag misstänker att han syftar på etniska ryssar och kineser. Precis som att etniska Ashkenazi-judar är just en etnisk grupp oavsett nationalitet och vart dem lever🙂

Spela inte förvirrad och håll dig på spåret när han argumenterar mot dig
Senast redigerad av ShlomoMoskowitz 2022-09-30 kl. 18:34.
Citera
2022-09-30, 18:35
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShlomoMoskowitz
Ryska Amerikaner!? Kinesiska Amerikaner!?

Finns det?

Du menar att det inte finns massa personer som flyttat till USA från Ryssland eller Kina som är amerikanska medborgare och saknar affiliation till Ryssland eller Kina?
Citera
2022-09-30, 19:00
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Det är du som är trög som inte fattar att det inte var det som diskuterades. Det som diskuterades ursprungligen var VARFÖR, och punkt nummer två var om det var positivt eller negativt.

Eller menar du att du ska ge upp ditt välbetalande jobb till en somalier för att kvotera in en somalier bland välbetalda? För mig känns diskussionen så. Självklart är judar överrepresenterade bland välbetalda jobb för judar har högre IQ än puckon som inte begriper det.

Jag behöver inte gå långt bak i tråden för att se ditt löjliga patetiska försök att skydda judar och ta bort deras faktabaserade verkliga association till Massmedia/Ent branschen.

”Det finns betydligt fler judar som inte jobbar inom film och nöjesindustrin”

😄 vilken Good Goy du är med Rabbi kuk i din mun

Det var juuudt där jag kände mig illa tvungen att ingripa i ditt snack och krossa dig med logik och fakta. Du försökte ta bort associationer som alla har runt judar, associationer som är mkt väl sanningsenliga, utbredda och normala. Saker som olika folk anser vara både negativa, positiva eller neutrala.
Citera
2022-09-30, 19:01
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Det är du som är trög som inte fattar att det inte var det som diskuterades. Det som diskuterades ursprungligen var VARFÖR, och punkt nummer två var om det var positivt eller negativt.

Eller menar du att du ska ge upp ditt välbetalande jobb till en somalier för att kvotera in en somalier bland välbetalda? För mig känns diskussionen så. Självklart är judar överrepresenterade bland välbetalda jobb för judar har högre IQ än puckon som inte begriper det.

Jag behöver inte gå långt bak i tråden för att se ditt löjliga patetiska försök att skydda judar och ta bort deras faktabaserade verkliga association/koppling till Massmedia/Ent branschen.

”Det finns betydligt fler judar som inte jobbar inom film och nöjesindustrin”

😄 Well ohboy vilken Good goy du är med Rabbi kuk i din mun

Det var juuust där jag kände mig illa tvungen att ingripa i ditt snack och krossa dig med logik och fakta. Du försökte ta bort associationer som alla har runt judar, associationer som är mkt väl sanningsenliga, utbredda och normala. Saker som olika folk kan anse vara både negativa, positiva eller neutrala.
Citera
2022-09-30, 19:07
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Du menar att det inte finns massa personer som flyttat till USA från Ryssland eller Kina som är amerikanska medborgare och saknar affiliation till Ryssland eller Kina?

Dem är precis som ca 35% av US populationen icke Amerikaner. Inte All-Americans buddy. Dem är inte söner till dem riktiga Settlers + Colonizers som är grunden för det Amerikanska folket och identiteten. Dem är inte 🇺🇸All-American...
dem är invandrare/gäster som talar främmande språk hemma vid sina middagsbord även om dem råkar bo i California och NY dude.

Försök inte ens
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in