2022-09-22, 23:10
Medlem
Hördes på Götgatan. Riktig ordentlig smäll.
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Är tydligen i Jungfrudansen, men ser ingen rök där alls. Hur kan det vara explosion utan rök?

Bomb?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takeuschi
Ska ha hörts hela vägen till Ulriksdal enligt folk på twitter. Lät som att det var ett kvarter bort från mig men Huvudsta är ju en bra bit hör ifrån. Måste vart en krevad.

Låter som att det här kan vara jävligt illa..
Citera
2022-09-22, 23:11
Medlem
Den hördes långt, även i Vasastan hoppade vi rakt upp i soffan av den smällen. Måste ha varit extremt kraftfull..
Citera
2022-09-22, 23:13
Medlem
Nån måste ju sett eller hört på närmare håll?
Skriv, även ni som bara brukar läsa..
Citera
Medlem
Sjukaste jag hört och då bor jag ändå borta i Råsunda. Trodde helt allvarligt att det var precis utanför på gatan. Tittade ut genom fönstret och alla människor på gatan verkade tro detsamma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxglid
Herregud rykten säger att gängkriminella ligger bakom. I Solna... Nu jävlar har det gått för långt! Mina hemtrakter!

Vad är det för rykten, kan du utveckla?
Citera
2022-09-22, 23:14
Medlem
Satt i fönstret och rökte på östra Södermalm och det lät som att nån tappade en container eller nåt, trodde det var vid återvinningen vid Coop Gotlandsgatan ett par kvarter bort
Citera
Medlem
bluehills avatar
Bygatan 29
Citera
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svana
Nån måste ju sett eller hört på närmare håll?
Skriv, även ni som bara brukar läsa..

Det är Bygatan, Huvudsta, 200 m bort från Huvudsta Centrum där jag bor. Rök syntes direkt efter smällen, den var enorm, alla dörrar i min lgh gick upp. Stort pådrag, ambulans och polis.
Citera
2022-09-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxglid
Herregud rykten säger att gängkriminella ligger bakom. I Solna... Nu jävlar har det gått för långt! Mina hemtrakter!

De som ligger bakom en sån jävla kraftig bomb är ett säkerhetshot att ska straffas och utvisas från landet, med eller medborgarskap. Det här jävla dårhuset måste få ett slut nu! Är så jävla trött på de här asen nu.
Citera
2022-09-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Det är Bygatan, Huvudsta, 200 m bort från Huvudsta Centrum där jag bor. Rök syntes direkt efter smällen, den var enorm, alla dörrar i min lgh gick upp. Stort pådrag, ambulans och polis.

Fyfan.. denna gången har vi många skadade då är jag rädd..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in