2022-09-20, 10:32
Avslutad
eportal.ronneby.se in och gör orosanmälan. Eller ring 0457618258. Ju fler som anmäler desto mer allvarligt tar dom det.
Citera
2022-09-20, 10:37
Medlem
varbynatverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
eportal.ronneby.se in och gör orosanmälan. Eller ring 0457618258. Ju fler som anmäler desto mer allvarligt tar dom det.
fixat redan!
Citera
2022-09-20, 10:42
Medlem
Jävla pissluder. Hoppas du får sitta på Hinsan tills du ruttnar.
Citera
2022-09-20, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrmrhmmhmm
Hon lär vara väl medveten om att det bästa för henne är att hon får sitta inne resten av sitt liv för hon VET att om hon kommer tillbaka ut vare sig i Blekinge eller Skåne eller Småland så är hon stördkörd i botten och kommer inte kunna traska vidare säkert i detta land det är en sak som är säker. Från botten till toppen av vårt land är detta snart känt och jag kan lova att folk bara väntar på att få se henne dyka upp så att hon kan få smaka på sin egna medicin x10 !!

jag hoppas verkligen det.. hon ska bort... jag mår så jävla illa...
Citera
2022-09-20, 10:52
Medlem
Citat:

har gjort det också
Citera
2022-09-20, 11:07
Medlem
Varför skickade hon klippen till sin kompis?
Citera
2022-09-20, 11:08
Medlem
Citat:

Nä gör inte detta!

Ska ni se till att soc får ännu mer att hantera?

Era anmälningar bidrar inte ett skit till att de ser allvarligare på händelsen.
Citera
2022-09-20, 11:12
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrmrhmmhmm
Hon lär vara väl medveten om att det bästa för henne är att hon får sitta inne resten av sitt liv för hon VET att om hon kommer tillbaka ut vare sig i Blekinge eller Skåne eller Småland så är hon stördkörd i botten och kommer inte kunna traska vidare säkert i detta land det är en sak som är säker. Från botten till toppen av vårt land är detta snart känt och jag kan lova att folk bara väntar på att få se henne dyka upp så att hon kan få smaka på sin egna medicin x10 !!

Inte en chans. Det kommer aldrig att ske, och även om hon blir dömd, så är det fråga om några månader hon får sitta, varefter hon kommer att leva vidare som om ingenting hänt.
Citera
2022-09-20, 11:13
Medlem
Har någon video där man ser mormodern?
Citera
2022-09-20, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norna
Nä gör inte detta!

Tänkte detsamma. Säkert tvåhundra personer PLUS polisen som anmält.
Alla anmälningar kring denna flickan är såklart bra men det får inte bli så att andra anmälningar försvinner i dessa.
Men bra att folk engagerar sig !
Citera
2022-09-20, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norna
Nä gör inte detta!

Så vad ska man göra tycker du? För övrigt undrar jag om det finns något sätt att ta reda på att flickan är i säkerhet och inte hos hennes mormor t.ex.
Citera
2022-09-20, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Inte en chans. Det kommer aldrig att ske, och även om hon blir dömd, så är det fråga om några månader hon får sitta, varefter hon kommer att leva vidare som om ingenting hänt.
Är medveten om det i vårat skeva land så är det tyvärr så som du säger. Jag menade mest att det skulle vara en enkel utväg för henne att avsluta sitt liv på något sätt där hon sitter just nu i Karlskrona Arresten och häktningsförhandling ska ske senast torsdag och det brukar vara mellan kl 08-11.30 .
Man kan kolla på Blekinge tingsrätt och veckans/dagens mål så kommer man se ”häktningsförhandling” när torsdagen närmar sig . Förmodligen lär flertalet personer dyka upp där är jag ganska säker på och jag önskar innerligt att hennes ynkliga liv inte håller i sig hela vägen till torsdag ens!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in