2022-09-16, 10:47
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Ser ni inte hur lång hon blir när hon sträcker på sig?
Pratar vi om Modig? Hon ser verkligen inte lång ut. Snarare motsatsen.
Citera
2022-09-16, 11:01
Medlem
Emil Källström is out. Hoppet lever om att det blir MARTIN ÅDAHL!
Citera
2022-09-16, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Emil Källström is out. Hoppet lever om att det blir MARTIN ÅDAHL!

Som jag skrivit tidigare, det kommer bli med största sannolikhet Ådahl, och det är tråkigt. För jag tycker att alla partier ska kunna prata med alla, speciellt i frågor där man är överens. Så jävla barnsligt med denna sandlådenivå
Citera
2022-09-16, 11:19
Medlem
KuKluxKlans avatar
Vi får hålla tummarna för Martin Ådahl.
Bättre valarbetare för SD går ej att uppbringa. Skulle vara om Mona Sahlin gjorde comeback då.
Citera
2022-09-16, 11:19
Medlem
Steff83s avatar
Ådahl är väl ingen större skillnad mot Lööf väl?
Citera
2022-09-16, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskra
Tycker det Centerpartistiska oppositionsrådet Helena Lundgren i Vindeln satte huvudet på spiken ganska bra i dagens P1-morgon. Hon menar att Centern är ett parti i spillror, att man slutat att vara ett landsbygds-parti fokuserat på den lokala politiken, att man slutat fokusera på sakpolitik och istället börjat prata om hotet mot demokratin och hotet från SD. Hon är heller inte optimistisk till att Centern kommer kunna återvända till sina rötter, utan istället kommer välja en ny partiledare i samma stuk som Annie Lööf och eskalera partiet i den riktning hon stod för.

https://sverigesradio.se/avsnitt/2006010
2 timmar 16 minuter in börjar intervjun.

Hon är den bästa Centerpartisten, men eftersom hon är väldigt ensam i partiet med det hon tycker, så kommer hon aldrig bli partiledare, hon kommer få sitta ensam i fika rummet
Citera
2022-09-16, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ådahl är väl ingen större skillnad mot Lööf väl?

En exakt kopia
Citera
2022-09-16, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Som jag skrivit tidigare, det kommer bli med största sannolikhet Ådahl, och det är tråkigt. För jag tycker att alla partier ska kunna prata med alla, speciellt i frågor där man är överens. Så jävla barnsligt med denna sandlådenivå

Nej, det viktiga är att (C) stannar kvar till vänster och inte försöker konkurrera med högerpartierna om deras mandat. Vi behöver inte fler partier till höger. Det bästa är om (C) accepterar sin roll som bromsklossen till vänster som hindrar (S) från att höja skatter...
Citera
2022-09-16, 11:25
Avslutad
Martin Ådahl blir det perfekta sänket.
Citera
2022-09-16, 11:31
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
En exakt kopia
Känns som en ännu större och mer obalanserad fanatiker än Lööf.
Citera
2022-09-16, 11:37
Medlem
Människor som ringer in till Sveriges Radio och berömmer Lööv. Lööv som är den politikern som sprider mest hat av alla i debatter. Tänker på Jimmie som hon jämt tryckt ner och skrikit på! Är det konstigt att hon fått kritik av vanliga människor??? Inte det minsta tycker jag. Är det är tur att vi vanliga vågar säga vad vi tycker ibland iaf.
Sen tycker jag inte man behöver hota henne. Men hon är ju en politiker och uppför sig oförskämt så man kan ju förstå att de som inte vet bättre uppför sig ännu sämre. Hon har ju satt det högt i tak.
Senast redigerad av JohnWicks 2022-09-16 kl. 11:42.
Citera
2022-09-16, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Nej, det viktiga är att (C) stannar kvar till vänster och inte försöker konkurrera med högerpartierna om deras mandat. Vi behöver inte fler partier till höger. Det bästa är om (C) accepterar sin roll som bromsklossen till vänster som hindrar (S) från att höja skatter...

Sa inget om att dom ska komma över till högersidan, utan snarare en vuxnare person än Lööf som kan diskutera med andra partier, Jag ser till Sveriges bästa, och Sverige kommer aldrig bli bra med massa jävla röda linjer och skit. Utan vi snackar med alla partier där vi tycker lika, det är det bästa för Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in