2022-09-18, 17:17
Medlem
Själv tror jag att jag har problem med bukspottkörteln eller gallan eller något i matsmältningen eftersom jag har tappat ganska mycket underhudsfett och har väldigt dålig aptit på mat och även dålig sexlust och frusenhet I kroppen och I händerna och fötterna. Och känner mig trött och orkeslös och nedstämd och bukspottkörteln producerar ganska mycket hormoner och har man ätit ganska mycket fett och skräpmat i u ga år kan det ge en svår skada på bukspottkörteln som är svår att se på röntgen m,m
Citera
2022-09-20, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickeymus
Levern sitter oftast till höger faktiskt. Hjärtsäcksinflammation ger andra besvär.

Om det är på din högra sida, så låter det som gallbesvär. Om det är vänstra sidan så tänker man mer mjälten. Magsäck brukar vara mer i epigastriellt (precis under där revbenen möts).

Du har inte haft körtelfeber nyligen?

Tror inte det är något allvarligt, men om du är orolig eller besvärad, så sök vc och berätta om besvären och fråga om de kan ta leverstatus och känna på magen lite, så kan ni ta det därifrån?

Nej ingen körtelfeber.

Nej jag tror inte heller att det är allvarligt, men det får som sagt vara vad fan som helst förutom bukspottkörteln som är problemet, fy fan vad jag inte vill ha det!
Citera
2023-01-30, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D-Block
Nej ingen körtelfeber.

Nej jag tror inte heller att det är allvarligt, men det får som sagt vara vad fan som helst förutom bukspottkörteln som är problemet, fy fan vad jag inte vill ha det!

Hur har det gått för dig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in