2022-10-14, 13:01
Medlem
peterZiipens avatar
Satan vad Pehrson led under presskonferensen!!!! Man såg hur det gjorde ont i hela kroppen, stackarn.
Citera
2022-10-14, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Magdalenas uttalande om vår nya regering är ju värt Det Svenska Humorpriset 2022.

"– Jag är rädd att det här kommer att leda till att Sverige blir mindre som det Sverige vi älskar, där vi löser problem gemensamt och tar itu med samhällsproblemen. "
Hon har ju helt rätt, och jag ogillar magdalena på alla plan, men det hon säger är ju inte fel på något sätt. Det kommer att bli mycket värre härifrån.
Citera
2022-10-14, 13:02
Medlem
Helg-Segers avatar
Citat:
Magdalenas uttalande om vår nya regering är ju värt Det Svenska Humorpriset 2022.

"– Jag är rädd att det här kommer att leda till att Sverige blir mindre som det Sverige vi älskar, där vi löser problem gemensamt och tar itu med samhällsproblemen. "

Kärringen har NOLL självinsikt och verklighetsuppfattning. Det är ju precis det där hon har raserat
Citera
2022-10-14, 13:03
Bannlyst
Citat:
Har du ett svar på min fråga då?
Jag gav dig ett svar, jag gav dig ett så tydligt svar det bara gick.

Svara på min fråga också: Är man kriminell om man inte vill bli övervakad?
Citera
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Hon har ju helt rätt, och jag ogillar magdalena på alla plan, men det hon säger är ju inte fel på något sätt. Det kommer att bli mycket värre härifrån.
Magdalena har ju byggt upp det Sverige vi alla avskyr. Där vi inte löser problemen gemensamt, utan sopar de under mattan och lever på en lögn om att allt är så underbart.
Citera
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:

Allting de skriver från den sidan är rent guld. För de säger ju indirekt "Vi gjorde Sverige dåligt men eftersom vi inte får ha kvar makten vilket är det enda viktiga för oss så kommer Sverige bli bra igen"

Hur många tycker allvarligt talat att Sverige blivit ett mer älskvärt land de senaste 8 åren?
Citera
2022-10-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Liberalism är inte samma sak som postmodernism. Liberalism är att ta ansvar för både sig själv och andra.

Ja, det är väl den nya liberalismen.
Citera
2022-10-14, 13:04
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Satan vad Pehrson led under presskonferensen!!!! Man såg hur det gjorde ont i hela kroppen, stackarn.

De tycker jag inte. Han såg tvärtom ganska nöjd ut. Liberalerna som för bara ett år sedan var helt uträknade sitter nu i regeringen igen.
Citera
2022-10-14, 13:05
Medlem
Citat:

Såg väl mer bakfull ut eller något mer allvarligt med hälsan. Han tog ju någon tablett under pressträffen.
Citera
2022-10-14, 13:05
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Nej, det går inte. Sedan är yttrandefrihet en begränsad rättighet, medan det svenska medborgarskapet är en absolut rättighet, enligt 2 kap. 7 och 20-21 §§ RF.

Ja, och inte ens Sd skriver i sitt partiprogram att de vill detta. Så på vilket sätt menar du att det skulle ske?

Om t.ex. medborgarskapet givits på falska grunder?
Citera
2022-10-14, 13:06
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Jag gav dig ett svar, jag gav dig ett så tydligt svar det bara gick.

Svara på min fråga också: Är man kriminell om man inte vill bli övervakad?
Nej, du svarade inte på min fråga.

Väljer du hellre att bli nedslagen och rånad, få dottern och frugan våldtagna och förövarna fria.
Eller väljer du hellre tryggheten kameror och annan utökad övervakning kan ge?

Om du inte är kriminell borde svaret vara ganska enkelt. Vilket är det?

Mitt svar på din fråga, nej man är inte kriminell om man inte vill bli övervakad.
Citera
2022-10-14, 13:06
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Jo det märktes men från att vara nära att åka ur riksdagen till att sitta i regering? Han borde vara svinnöjd och fira som fan trots att de tvingats gå med på mycket av SDs krav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in