2022-09-11, 21:52
Medlem
Nu sa dom precis på SVTs valvaka att valmyndigheten upplever ”tekniska fel” och att dom får information från dom ”då och då” och inte hela tiden. Here we go again……..
Bannlyst
Moderaten Christian Sonesson från Staffanstorp kanske kan bli nästa partiledare lr varför inte Hanif Bali
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
De är inte svenskar oavsett vad deras pass säger. Men deras röst räknas lika mycket som din och min, där är problemet.

Tror vi får ändra lite i grundlagen och förbjuda sånt skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Han var väl för upptagen med att knulla minderåriga thailuder, så han missade att rösta.
Varför luktar din kommentar avundsjuka?
Kjelle är ärligheten själv, han är av den gamla vänsterrörelsen där ärlighet och solidaritet var på pidelstalen.
Och detta hånar du. Du verkar vara en rutten individ färdig för slakt.
Medlem
Masingas avatar
C,mp,kd,v är som friidrottare som alltid vill vara med och tävla men som suger varje gång. Gör oss alla en tjänst och försvinn.
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha
Ge Nyans några år, herregud Sverige är så fucked..
ja, de kommer att växa. Sjukt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det kan gå riktigt fort. Så länge Nyans kan lugna sina väljare att pengafloden med bidrag består kommer muslimska väljare gå till Nyans.

Det kommer å andra sidan att innebära mycket mera etnisk röstning framgent..och Nyans har ju i all praktik noll chans att kunna dränera högersidan på några röster.
Däremot så kommer många svenska Socialdemokrater samt Centerpartister tänka sig för en gång extra om de vill liera sig med de direkt Sverigefientliga i Nyans.

Många kommer inte att vilja det.Gränsen går där.
2022-09-11, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Jag sätter min hatt på att ett sånt part är inne i riksdsgen inom två val.

Precis som SD gjorde back in the days?
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha
Ge Nyans några år, herregud Sverige är så fucked..

De kommer bli lika stora som sd om typ 10 år, tro mig.
Medlem
DenOndaLedarens avatar
Kanske svenskar har vaknat upp till nästa val i stället då, då fler har blivit våldtagna, skjutna och rånade. Sakta men säkert vaknar svenskarna upp. Väldigt sakta
Medlem
Herzs avatar
Hoppas verkligen Nyans kommer in i Riksdagen, kommer få vänstern att framstå som en ännu större circus än vad de redan är.

Tokiga islamister och galna miljöpartister som har Greta som ett helgon. Inte ens professionella pundarpack höga på krack kan slå den här skiten.

Får fila på en exit plan för att ta mig ur Sverige nu.

god natt sverige
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribersborg
Hon överlever eftersom C blir en del av regeringen. Annie blir vice statsminister

Kanske, fast V är en hel procentenhet större än C. Annie får nog sära på benen om hon vill bli vice statspolitruk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in