2023-03-06, 01:51
Medlem
AllHailBoognishs avatar
I Tinders tidiga dagar för kanske tio år sedan matchade jag med en kvinna som då hade ett lokalt politiskt uppdrag. Mycket proper och städad till ytan, och jag gick vid tillfället fortfarande på droger och var rätt scruffy rent allmänt. Förstod inte riktigt vad en sån typ såg i mig men vi träffades ett antal gånger. Hon visade sig ha ett ganska stökigt och deprimerat liv, och det tog sig uttryck i att hon njöt av att bli illa behandlad och hade vad jag klassar som sjuka böjelser. Tveklöst nymfoman. Jag trivdes inte med detta och slutade höra av mig.

Några år senare klev hon snabbt i rank och blev både högt uppsatt och medialt framträdande. Intressant hur livet kan bli. Varje gång jag ser henne i media i dag får jag upp obehagliga minnesbilder jag helst vill slippa. Nog för att jag sett värre saker i mina dar, men oftast slipper jag åtminstone bli frekvent påmind.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-03-06 kl. 02:02.
Citera
2023-03-06, 09:25
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Lou*se V*dlund från TikTok. Blev dock inget ligga då hon avmatchade mig.

https://www.tiktok.com/@louisevidlund?_t=8aMQGG4TFMT&_r=1
Är hen släkt med Åsa Vedlund??
Citera
2023-03-06, 13:38
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
I Tinders tidiga dagar för kanske tio år sedan matchade jag med en kvinna som då hade ett lokalt politiskt uppdrag. Mycket proper och städad till ytan, och jag gick vid tillfället fortfarande på droger och var rätt scruffy rent allmänt. Förstod inte riktigt vad en sån typ såg i mig men vi träffades ett antal gånger. Hon visade sig ha ett ganska stökigt och deprimerat liv, och det tog sig uttryck i att hon njöt av att bli illa behandlad och hade vad jag klassar som sjuka böjelser. Tveklöst nymfoman. Jag trivdes inte med detta och slutade höra av mig.

Några år senare klev hon snabbt i rank och blev både högt uppsatt och medialt framträdande. Intressant hur livet kan bli. Varje gång jag ser henne i media i dag får jag upp obehagliga minnesbilder jag helst vill slippa. Nog för att jag sett värre saker i mina dar, men oftast slipper jag åtminstone bli frekvent påmind.

Hahahaa! Det måste ha varit samma som jag träffade via tinder för lite mer än sju år sedan, din beskrivning är nästintill på pricken så som jag skulle beskriva henne!

Skål på dig, buksvåger
Citera
2023-03-06, 19:37
Medlem
Elementarts avatar
Lyckades någon matcha med sångerskan Sibel?
Citera
2023-04-12, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Hahahaa! Det måste ha varit samma som jag träffade via tinder för lite mer än sju år sedan, din beskrivning är nästintill på pricken så som jag skulle beskriva henne!

Skål på dig, buksvåger

Vill du berätta vilket parti det rör sig om åtminstone?
Citera
2023-04-12, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Okej cooling!
Han har dock inte fel. Narcissister och även sociopater är extremt överrepresenterade bland filmstjärnor och influencers.

När jag var på tinder för 6 eller 7 år sen i Stockholm matchade jag med Hanna Öberg. Visste inte vem hon var vid tillfället men när jag visade det för min polare blev han galen. Ingen aning om det verkligen var hon dock, matchen försvann efter någon dag.
Citera
2023-04-12, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Har två matchningar

En tjej från kärleken flyttar in - Slutade med att vi rök ihop med varann på tinder då jag ”ställde fel fråga”.

Anna Benich - Jag var 26 vid tillfället och hon 46. Vi sågs hemma hos henne på Östermalm och hade en ljuvlig kväll tillsammans. Hon sökte också vid tillfället en inneboende och jag fick första tjing efter vår träff, men då jag bor i en annan stad så fick livet en annan vändning och jag fick tacka nej. Funderar dock än idag på hur vårt liv hade sett ut tillsammans..

Berätta mer??
Citera
2023-04-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsgocrazy
Berätta mer??

Eftersom hon gick isär från sin make kort efter mitt inlägg så kan jag väl avslöja att vi hade en mycket het natt tillsammans där vi båda bokstavligt talat kastade oss över varandra efter ett par glas vin under kvällen. Jag fick smaka henne och hon fick smaka mig länge och väl. Därpå hade vi hårt sex med mindre inslag av bdsm där jag band hennes händer och droppade stearin över kroppen. Man märkte att hon njöt till fullo av att vara utlämnad till mig. Vad jag däremot inte visste var att hon hade en make som väntade på henne där hemma så att säga. Jag trodde naturligtvis att hon bodde på heltid i lägenheten.
Citera
2023-04-12, 18:43
Medlem
Citat:
Eftersom hon gick isär från sin make kort efter mitt inlägg så kan jag väl avslöja att vi hade en mycket het natt tillsammans där vi båda bokstavligt talat kastade oss över varandra efter ett par glas vin under kvällen. Jag fick smaka henne och hon fick smaka mig länge och väl. Därpå hade vi hårt sex med mindre inslag av bdsm där jag band hennes händer och droppade stearin över kroppen. Man märkte att hon njöt till fullo av att vara utlämnad till mig. Vad jag däremot inte visste var att hon hade en make som väntade på henne där hemma så att säga. Jag trodde naturligtvis att hon bodde på heltid i lägenheten.

Låter nästan för bra för att vara sant. Har man sexuella böjelser brukar man väl inte outa det första natten utan mer känna efter hur partnern kan tänkas reagera på det. Jag hade tex ett sällskap en gång som, efter ett tag, ville att jag skulle klä ut mig och sådana saker. Men det kom fram först efter några månader. Typ att jag skulle ringa på och låtsas vara en främling och allt var det var. Men kanske har jag för dålig fantasi för sådana saker.
Citera
2023-04-12, 18:48
Medlem
knark-kungens avatar
Meral Tasbas och en av Per Morbergs döttrar.
Citera
2023-04-12, 18:50
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Alltid road av att läsa dina ihopsnickrade fantasier. Jävla kung du är!
✓ Knullat med Bente, samtidigt som du sedan blir förvånad när du inser att hon har en köttig f***a.
✓ Haft BDSM-sex med Anna Benich
✓ Dina polare har fått en grym avsugning av Fröken Snusk som först var född 1991 och Gozzis syster, och sen var hon helt plötsligt 01:a.

Något du vill addera?
Citera
2023-04-12, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Meral Tasbas och en av Per Morbergs döttrar.
Vilken av dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in