2022-08-27, 21:48
Medlem
Ja dit äckel.
Citera
2022-08-27, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
Ja dit äckel.
Lär dig stava. Lär dig hålla topic. Lär dig att inte ha fördomar. Onani är inte = sexköp.
Citera
2022-08-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matteobefure
Lär dig stava. Lär dig hålla topic. Lär dig att inte ha fördomar. Onani är inte = sexköp.

Jo mot betalning. Lär dig lagen
Citera
2022-08-27, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
Jo mot betalning. Lär dig lagen
Svensk lag gäller inte mig. Menar du att tom handsfree cumshots vore sexköp, där kunden som betalar för massage inte ens onanerar...
Citera
2022-08-27, 22:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Jag gjorde det i inlägg #74
Fast där sägs bara att det inte är direkt uttalat i förarbetena till den äldre lagstiftningen.

Vi vet ju att om du utnyttjar barn i sexuellt syfte via medier så är det olagligt -- så jag har svårt att se att sexköpslagen ger frikort till betalt sex oavsett hur det sker.
Citera
2022-08-27, 22:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Svensk lag gäller inte mig. Menar du att tom handsfree cumshots vore sexköp, där kunden som betalar för massage inte ens onanerar...
Nej, i så fall har personen inte betalt för en sexuell tjänst utan orgasmen kommer utan planering ...
Du bör däremot inte vara välkommen tillbaka igen om inte salongen säljer just sexuella tjänster.
Citera
2022-08-27, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast där sägs bara att det inte är direkt uttalat i förarbetena till den äldre lagstiftningen.

Vi vet ju att om du utnyttjar barn i sexuellt syfte via medier så är det olagligt -- så jag har svårt att se att sexköpslagen ger frikort till betalt sex oavsett hur det sker.

Jo men har vi något annat att gå på? Förutom lekmäns (inget illa menat) tolkning av ordet sexuell tjänst? Jag menar allt vi har att gå på här är hur vi i tråden tolkar lagtexten och sen försöker lägga ihop ett och ett, och vi har ingen aning om vad vi håller på med, vi är inte jurister.

Det som talar för det inte räknas är att det finns ett flertal svenska företag som sysslar med telefonsex och camsex.
Citera
2022-08-27, 22:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Jo men har vi något annat att gå på? Förutom lekmäns (inget illa menat) tolkning av ordet sexuell tjänst? Jag menar allt vi har att gå på här är hur vi i tråden tolkar lagtexten och sen försöker lägga ihop ett och ett, och vi har ingen aning om vad vi håller på med, vi är inte jurister.

Det som talar för det inte räknas är att det finns ett flertal svenska företag som sysslar med telefonsex och camsex.
Nu handlar ju inte ens frågeställningen i TS om telefon eller camsex -- utan om huruvida runkande i samma rum räknas som sex .. DET gör DET.
Citera
2022-08-27, 23:00
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Som konstaterat är det ju massor av svenska män som köper camsex varje dag, och detta kritiseras inte ens.

Om det är som du säger, att massor med svenska män köper camsex varje dag, så är det förfan tragiskt.
Vad tänker du om det absinten? Har du någonsin köpt camsex?
Citera
2022-08-27, 23:04
Medlem
Citat:

Nej okej varför startar du tråden då? Hoppas hon sliter pungkulorna av dig.
Citera
2022-08-27, 23:38
Medlem
Citat:
Nu handlar ju inte ens frågeställningen i TS om telefon eller camsex -- utan om huruvida runkande i samma rum räknas som sex .. DET gör DET.

Om man tillfälligt kamperar i en gympasal med tre dussin andra och smeker sin snabel, får man skriva in samtliga i rummet på sin parningslista då?
Citera
2022-08-28, 06:32
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Fast i lagstiftningen pratas inte om fysisk kontakt - utan enbart om kontakt i sexuellt syfte ..
Så om jag läser den som den står så spelar formen för köpet ingen roll ...

Då faller väl tele och cam under delen där de inte anses spectikt erbjuda sexuella tjänster, dvs de erbjuder inte specefikt en sexuell tjänt utan "en show" ifall x part väljer att runka är det upp till dem? Eller har jag fattat det fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in