2023-01-14, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Detta skrev han igår: (FB) Tesla sänker priserna på Model 3 och Y

Det var märkligt.

En som har en ny elbil i form av ID3, och en annan som har en 20+ år gammal XC70 (och som enligt den posten aldrig ägt, eller tänker äga en elbil).

Hur går detta ihop, Byggahus2021?

Schizofreni?
Citera
2023-01-16, 10:14
Medlem
Telefons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Det var märkligt.

En som har en ny elbil i form av ID3, och en annan som har en 20+ år gammal XC70 (och som enligt den posten aldrig ägt, eller tänker äga en elbil).

Hur går detta ihop, Byggahus2021?

Schizofreni?

En sedvanlig skitsnackare med en gammal Volvo ja. Samma personer som skriker om batteribyten och att elbilar är dyrare i drift än en gammal bensin-Volvo.

Han har ingen ID3. Den skulle han lätt kunna sälja på en timme annars.
Citera
2023-01-16, 22:10
Medlem
SpOeNdis avatar
Tror jag har "tankat" min Zoe för max 250kr på ett år vid nöd tankning. Gratis laddning på jobb, hela denna kommun sätter upp stolpar med fri laddning, gratis laddning på Ica..Osv.

Dock så leasar jag min bil, körde bensinare innan, hade nästan lika hög bränslekostnad som min leasing avgift 🤷
Citera
2023-01-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Tror jag har "tankat" min Zoe för max 250kr på ett år vid nöd tankning. Gratis laddning på jobb, hela denna kommun sätter upp stolpar med fri laddning, gratis laddning på Ica..Osv.

Dock så leasar jag min bil, körde bensinare innan, hade nästan lika hög bränslekostnad som min leasing avgift 🤷

Man kan även köpa elbilar. Det är inget tvång att leasa.
Citera
2023-01-18, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telefon
En sedvanlig skitsnackare med en gammal Volvo ja. Samma personer som skriker om batteribyten och att elbilar är dyrare i drift än en gammal bensin-Volvo.

Han har ingen ID3. Den skulle han lätt kunna sälja på en timme annars.

Man kan sälja ALLA bilar på en timme, din dumme fan. Frågan är vad man får för den.
Citera
2023-01-18, 14:44
Medlem
Telefons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggahus2021
Man kan sälja ALLA bilar på en timme, din dumme fan. Frågan är vad man får för den.

Likt förbannat har du ingen ID3a din idiot. Du sitter i en svettig XC70 och övertalar dig själv hur överlägsen den är varje gång du står och tankar din gamla skorv för tusentals kronor.

Skönt att du blivit avstängd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in