2022-09-07, 17:43
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Typ, testade tbol på 40mg/d och det var olidligt. Vader, underarmar och ländrygg ffa.

Åh fan måste testa tbol 😁
Ländryggen är ju helt as jobbigt när de blir så asg. Ja måste typ lägga mig ner o vila den en kvart då.

Ja vet jag fick extreeeeme pump på db ihop med parabolan och testo + win. Då vet jag att efter första uppvärmningssetet hade jag i stort sett fullt pump på armarna. De va skön känsla. Men vaderna va värre när man gick hem me gymbagen på ryggen i snököngor och 3 liter extra vätska i sig efter träningen. Då vet jag att uppförsbacken hemma va bedrövlig 😎😎

Mvh
Citera
2022-09-08, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Åh fan måste testa tbol 😁
Ländryggen är ju helt as jobbigt när de blir så asg. Ja måste typ lägga mig ner o vila den en kvart då.

Ja vet jag fick extreeeeme pump på db ihop med parabolan och testo + win. Då vet jag att efter första uppvärmningssetet hade jag i stort sett fullt pump på armarna. De va skön känsla. Men vaderna va värre när man gick hem me gymbagen på ryggen i snököngor och 3 liter extra vätska i sig efter träningen. Då vet jag att uppförsbacken hemma va bedrövlig 😎😎

Mvh

T-Bol kan jag verkligen rekomendera om du kan få tag på äkta. Den mest kompletta orala steroiden som finns. Enda nackdelen är att levern kommer må kasst av den efter ett tag men man slipper tänga på bloat, aromatisering och allt det där.
Citera
2022-09-21, 15:15
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Enligt Larry wheels påstår han i sin senaste video att på blast är hans muskler så blodfyllda efter 10 min att han inte kan pusha mer utan tappar snarare i styrka.

Nån som upplevt så kraftigt pump nån gång?

Mvh
Vet precis vad han pratar om.
500 mg testo ew / 500 mg tren ew / 100 mg adrol som pwo och 6 iu insulin pwo så kunde jag inte ens borsta tänderna, fick skaffa eltandborste
Bara att växla upp bilen fick igång biceps... så jo då man har varit där
Citera
2022-09-23, 14:52
Medlem
HeadOfBoos avatar
175mg ew är kur, inte TRT, och på den dosen kan man behålla mycket massa.
Citera
2022-09-23, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
175mg ew är kur, inte TRT, och på den dosen kan man behålla mycket massa.
Ja, 100-120mg är TRT. 175mg låter högt.
Citera
2022-09-23, 15:18
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Vet precis vad han pratar om.
500 mg testo ew / 500 mg tren ew / 100 mg adrol som pwo och 6 iu insulin pwo så kunde jag inte ens borsta tänderna, fick skaffa eltandborste
Bara att växla upp bilen fick igång biceps... så jo då man har varit där

Asg fy fan. Trodde jag va värst med pump i käkarna. Ser helt absurt ut på mig när jag blastar. Får alltså så pumpade käkmuskler när jag äter särskilt seg lakrits eller liknande att de ser helt sjukt ut. Typ ekorr kinder😜😜😜men din växelspak tar nog fan priset 😁😁😁

Mvh
Citera
2022-09-23, 15:31
Medlem
Stor-steffes avatar
Larry säger att han gått ner 5 kg nu ca. De syns att han tappat en del men de stora tappet har inte kommit än. Troligtvis kör han mer testo än nödvändigt för att kalla det trt. Jag har kört längre än Larry på testo o jag brukar känna 125mg i veckan o kunna fungera som en normal människa på det.
Börjar faktiskt misstänka att detta är ytterligare ett sätt bara för Larry att tjäna cash.
Han har sista åren pendlat mellan strongman, armbrytning och bb och styrkelyft och till o med boxning till mångas glädje då det finns mycket material som varit underhållande förstås men allt handlar om pengar och prenumeranter. Kanske vill han rikta sig till en publik nu med fitness och mer natty people då han uttömt det mesta ur dom andra branscherna. Jag gillar honom iaf men blir det för mycket daltande o buisseness är det lite löjligt och blir oseriöst.
Oklart med om han verkligen lagt gh på hyllan och peppisar. Att köra 10-12 iu gh året runt och sluta tvärt med de brukar ge extremt muskeltapp kan man se på alla som vägt 130 deffade. Dom svenska grabbarna som vägt 120kg på gear som gått ner t trt har snart vägt 90-100 pluffsiga som alla andra. Kanske är larry ett undantag men är rätt skeptisk till hans trovärdighet i detta då hans syfte med allt är pengar.
Men ge det en månad till så kanske han droppat 10-15 kg.

Mvh
Citera
2022-10-14, 01:08
Medlem
Stor-steffes avatar
200kg plan bänkpress såg ut o gå rätt segt för Larry senaste videon. Explosiviteten är som bortblåst. Han hävdar ändå att han troligen skulle ta runt 250 kg i bänk på testo only. Kanske kanske inte 🙄

Det svåraste jag tycker med lågdos är att skador uppstår så lätt vid tung träning o när man är van att köra flera prepp samtidigt. Iaf på mig.

Verkar som Brian shaw ska ge sig in i leken med armbrytning nu med. Kan ju bli intressant.

Mvh
Citera
2022-10-26, 00:17
Medlem
PingPongZongs avatar
En ny mycket intressant video från Larry Wheels. Verkar vara bra läkare där i Dubai. Inget tjafs om att 200-500mg testo i veckan är en... kur, och inte TRT. Är man stor och vill fortsätta vara stor är det helt ok med 500mg testo i veckan. Som TRT.

Bodybuilder PED Cycle vs Fitness Influencer Cycle - ft Joesthetics.

https://www.youtube.com/watch?v=K5Rztrrz5Uo
Senast redigerad av PingPongZong 2022-10-26 kl. 00:19.
Citera
2022-10-26, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
En ny mycket intressant video från Larry Wheels. Verkar vara bra läkare där i Dubai. Inget tjafs om att 200-500mg testo i veckan är en... kur, och inte TRT. Är man stor och vill fortsätta vara stor är det helt ok med 500mg testo i veckan. Som TRT.

Bodybuilder PED Cycle vs Fitness Influencer Cycle - ft Joesthetics.

https://www.youtube.com/watch?v=K5Rztrrz5Uo

Skönt då kan jag ligga på 500mg cruise med gott samvete å claima trt 😂
Citera
2022-10-26, 14:44
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Skönt då kan jag ligga på 500mg cruise med gott samvete å claima trt 😂

Absolut. Skaffa dig en bra läkare. Så får du ännu bättre samvete. Om man är +40år och tagit steroider i +20år. Och går till sin läkare och säger att man tagit steroider i över 20år. Inte för det ska behövas sägas. Kanske om läkaren är blind. Och läkaren vill kontrollera ens hälsa genom blodprov. Och det visar att allting är bra. Man kan göra det på en cruise/TRT. Läkaren har tystnadsplikt. Var bara trevlig. Har man tur så har man en snygg kvinnlig läkare. Man får hjälp om det behövs. Om hemoglobinet sticker iväg och man får ett för högt EVF. Så får man tömma sig på blod. Blodtrycket kan bli för högt. Det finns blodtrycksmedicin man kan få. Är inget ovanligt att folk tar blodtrycksmedicin. Inget konstig få det på recept. Om det nu behövs ens... Man ska inte få högt blodtryck av testo. Ät, träna och sov BRA. Testo är ju rena hälsokosten. Kan man säga att det hör till kosten? Kosttillskott? Javisst. Ofta är det ju oljebaseraT. Som omega-3 fast bättre.

Kommer ju inte få 500mg veckan testo på recept från läkaren. Är inte det viktiga. Det är bra att man kan få hjälp av läkare om det skulle behövas rättas till något. Någon gång.

Läkare tycker det är roligt med annorlunda patienter. Som borde vara sjuka men inte är det. Dom får ju lära sig dom med. Nyfikna jävlar dom där läkarna.
Citera
2022-10-26, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Absolut. Skaffa dig en bra läkare. Så får du ännu bättre samvete. Om man är +40år och tagit steroider i +20år. Och går till sin läkare och säger att man tagit steroider i över 20år. Inte för det ska behövas sägas. Kanske om läkaren är blind. Och läkaren vill kontrollera ens hälsa genom blodprov. Och det visar att allting är bra. Man kan göra det på en cruise/TRT. Läkaren har tystnadsplikt. Var bara trevlig. Har man tur så har man en snygg kvinnlig läkare. Man får hjälp om det behövs. Om hemoglobinet sticker iväg och man får ett för högt EVF. Så får man tömma sig på blod. Blodtrycket kan bli för högt. Det finns blodtrycksmedicin man kan få. Är inget ovanligt att folk tar blodtrycksmedicin. Inget konstig få det på recept. Om det nu behövs ens... Man ska inte få högt blodtryck av testo. Ät, träna och sov BRA. Testo är ju rena hälsokosten. Kan man säga att det hör till kosten? Kosttillskott? Javisst. Ofta är det ju oljebaseraT. Som omega-3 fast bättre.

Kommer ju inte få 500mg veckan testo på recept från läkaren. Är inte det viktiga. Det är bra att man kan få hjälp av läkare om det skulle behövas rättas till något. Någon gång.

Läkare tycker det är roligt med annorlunda patienter. Som borde vara sjuka men inte är det. Dom får ju lära sig dom med. Nyfikna jävlar dom där läkarna.

Haha någon dag kanske jag fixar trt på recept men kommer fortsätta att själv justera mängden, var bara roligt att de kallar 500mg i veckan för trt.
Ja visst kanske det behövs mer testo för att kunna hålla den typen av massa men ja då ligger man inte på trt utan på kur, sen om det är hälsosammare än 2g testo absolut men det är långt ifrån en ersättning av ditt normala testo liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in