2006-08-08, 19:59
Bannlyst
klar man tar lite bira för att lungna nerverna flickor......dessutom e det ju gott
Citera
2006-08-17, 02:19
Medlem
canibuss avatar
opiatat ska man vara vid klottrande, man blir bara så nice två av dom bästa sakerna i en smäll liksom..
Citera
2006-08-17, 16:49
Medlem
grimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canibus
opiatat ska man vara vid klottrande, man blir bara så nice två av dom bästa sakerna i en smäll liksom..

Ja, för man orkar ju verkligen gå ut o måla när man rökt lite gott horse...
Citera
2006-08-17, 18:14
Medlem
Bourlogs avatar
Var ute och rökte en fet igår kväll, på vägen hem så tänkte jag att jag skulle köra en fin lite tag. blev skit nojjig.. Var inte så roligt
Citera
2006-08-18, 03:34
Bannlyst
Nja, Ska väll va något mer uppåt då. Att kladda lite på E är rätt trevligt. Kommer ihåg en kväll när vi va ute och målade lite. jag och 2st till. varav jag och en av dom va Eade och den 3dje hade rökt som fan så han va skit nojig när vi hade stått och kladdat i samma tunnel i 30 minuter
Citera
2006-09-12, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erpherman
Skulle vilja testa att ta Hallucinoger och måla, undrar hur slutresultatet skulle bli.

Jag målade när jag tog 250mcg LSA, det är det bästa jag gjort. helt serriöst, målningarna blev alldrig så bra som då. Precitionen va sjukt bra. Det rekomenderar jag fan :P
Citera
2006-09-12, 18:36
Medlem
lill-mes avatar
Brukar ju själv lyssna på Ebba grön eller annan vänstermusik så jag intalar mej själv lite extra att motarbeta saker och ting.
Man blir lite mera taggad då
Citera
2006-09-12, 18:50
Medlem
grimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pundartugg
Nja, Ska väll va något mer uppåt då. Att kladda lite på E är rätt trevligt. Kommer ihåg en kväll när vi va ute och målade lite. jag och 2st till. varav jag och en av dom va Eade och den 3dje hade rökt som fan så han va skit nojig när vi hade stått och kladdat i samma tunnel i 30 minuter

E och måla? Får man fråga vilka E? Skulle aldrig palla att måla på bra E iallafall... Visst, hade ju vart en skön känsla, se traces efter handen o så men om de skulle knasa eller vad som helst... nää inte värt de va...
Citera
2006-09-13, 00:46
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripaman
Haha, jag har bara målat när jag antingen varit cepetankad, bäng eller bådadera.
Däremot blir ju resultatet BAJS!

Då har vi nånting gemensamt på målningsfronten min kära Ripaman.

Min kompis målade när vi var ute och vandrade på DXM. Resultatet? Ja, jag vet inte riktigt.
Citera
2023-04-13, 20:32
Medlem
Alltid roligast packad, vakna nästa dag med färg på händerna och fundera på vad som hände! 🤣
Citera
2023-04-14, 00:20
Medlem
jag älskar att måla medan jag e benzad! det e mycket roligare då och man bryr sig inte om folk runtom en.
Citera
2023-04-28, 13:50
Medlem
funktioners avatar
Nu för tiden blir det bara fyllebombning för min del. Försöker hålla mig borta men när fyllan är kraftig är man alltid ute på mission tillslut… Snyggt brukar det inte bli men effektiv är man. Kör på risky ställen och tror man är osynlig.

Annars gillar jag att måla på bens, cb, tjack, kola, tram, lyrica.

Hallucinogener står jag hellre och pillar lagligt. Knas att behöva löpa helt trippad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in