2022-08-21, 14:52
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Ja, och?? Du får vel tolka vad du vil, vem bryr sig?
Kan du inte istället för att bli så agiterad ge mig källa eller källor?

Ditt sätt i den här tråden är så typiskt i trådar där man har något spännande att berätta, något mystiskt, och sedan blir det kaos i huvudet hos den eller de som blir ifrågasatta.

Det jag tror nu är att det handlar om en häxring. Inget av det jag läst från seriösa källor (har inte sett någon sådan i tråden) tyder på annat.
Citera
2022-08-21, 15:01
Medlem
Citat:
Hehe jo, men jag skojade. Det finns inga pengar i det här, det är ingen money scam liksom. Jag känner folk som kommer därifrån/ bor där, dom anar inte vad som hänt. Det är en gåta, har alltid varit.

Mysterium :
https://radio.nrk.no/podkast/mysterier_fra_norge/l_048204a6-df18-4adf-8204-a6df184adf79
Citera
2022-08-21, 15:03
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Kan du inte istället för att bli så agiterad ge mig källa eller källor?

Ditt sätt i den här tråden är så typiskt i trådar där man har något spännande att berätta, något mystiskt, och sedan blir det kaos i huvudet hos den eller de som blir ifrågasatta.

Det jag tror nu är att det handlar om en häxring.

Jag är inte agiterad, men nu fick du just en källa från TS.. men då kan du inte norska..
Korkad som du är. 😂

Jag blir irriterad på att det alltid dyker upp lågbegåvade hjon som inte kan diskutera saker på ett vettigt sätt. Källa, källa, källa. Du måste förstå att om man släpper loss såna som dig så är det inte länge tills vi diskuterar om den här ön ens finns, om Norge finns.

Har du tex en källa på att det här är en häxring? Inte det nej, ååh Gud vad agiterad du är.
Citera
2022-08-21, 15:11
Medlem
Kan rekommendera dokumentären , spännande lyssning och hyfsat uttömmande efterforskning .
De verkar ej ha funnit någon tydlig förklaring ännu:

https://radio.nrk.no/podkast/mysterier_fra_norge/l_048204a6-df18-4adf-8204-a6df184adf79
Citera
2022-08-21, 15:13
Medlem
Majsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalinwtf
Lyssna på dokumentären här

Lite svår norska möjligtvis men jag ska ägna den en halvtimme.

God information med det gav mig fler frågor än svar!
Men vad vill rymdvarelserna få sagt med denna ring?
Och varför till norrmännen?
Citera
2022-08-21, 15:15
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Jag är inte agiterad, men nu fick du just en källa från TS.. men då kan du inte norska..
Korkad som du är. 😂
Källa till vad?

Att de tagit jordprov? Att den dök upp över en natt? Vilka påståenden är dokumentären källa till?

Alla tror inte på precis allt som skrivs på ett diskussionsforum på internet. Jag ser det som ett friskhetstecken att ifrågasätta. Men det gör uppenbart inte du.

Och att bli ilsken för att det du säger blir ifrågasatt, är motsatsen till friskhetstecken.

Vad finns som säger att det inte är en häxring? Jordprov?
Senast redigerad av Stormpiskare 2022-08-21 kl. 15:20.
Citera
2022-08-21, 15:20
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsman
God information med det gav mig fler frågor än svar!
Men vad vill rymdvarelserna få sagt med denna ring?
Och varför till norrmännen?

Det är vanlig kutym att ta kontakt med LEDNINGEN när man kommer till en ny planet.. allt annat vore tjänstefel. Även bland utomjordingar. 😌

Nä, svaret finns nog här på jorden.
Citera
2022-08-21, 15:25
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Det är vanlig kutym att ta kontakt med LEDNINGEN när man kommer till en ny planet.. allt annat vore tjänstefel. Även bland utomjordingar. 😌
Vem säger det? Hur vet du att "utomjordingar" har det som praxis? Och vad har ringen i Norge med utomjordingar att göra?

Och så det där med en källa.
Citera
2022-08-21, 15:25
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Källa till vad?

Att de tagit jordprov? Att den dök upp över en natt? Vilka påståenden är dokumentären källa till?

Alla tror inte på precis allt som skrivs på ett diskussionsforum på internet. Jag ser det som ett friskhetstecken att ifrågasätta. Men det gör uppenbart inte du.

Och att bli ilsken för att det du säger blir ifrågasatt, är motsatsen till friskhetstecken.

Vad finns som säger att det inte är en häxring? Jordprov?

Har du en källa på hur man gör ett korrekt jordprov? Har du en källa som visar hur häxringar ser ut i olika klimat. Har du en källa på att jag är ilsken? Har du en källa helt enkelt?

Hitta källorna själv.. fattar du.. din mamma jobbar inte här.
Citera
2022-08-21, 15:27
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Har du en källa på hur man gör ett korrekt jordprov? Har du en källa som visar hur häxringar ser ut i olika klimat. Har du en källa på att jag är ilsken? Har du en källa helt enkelt?

Hitta källorna själv.. fattar du.. din mamma jobbar inte här.
Jag har ingen koll på hur jordprov där man letar efter mycel fungerar. Har jag påstått det?
Citera
2022-08-21, 15:30
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Vem säger det? Hur vet du att "utomjordingar" har det som praxis? Och vad har ringen i Norge med utomjordingar att göra?

Och så det där med en källa.

Jag förstår..
Citera
2022-08-21, 15:32
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Jag förstår..
Så din kunskap om hur utomjordingar tänker kommer ifrån att "du förstår"?

Och hur har utomjordingarna tänkt här, när de skapade ringen i Norge?

Jag arbetar med personer som har grava psykiatriska problem, och det där med att man förstår är väldigt vanligt där.

I vilket fall. Vad har vi för belägg för att jordprov är tagna? För att ringen uppkom över en natt? Någon som vet om UFO-Sverige varit där?
Senast redigerad av Stormpiskare 2022-08-21 kl. 15:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in