2022-08-18, 22:31
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Håller verkligen med om Tamberi det är något jävligt med honom. Tror du är något på spåret med sojapojksauran det märktes om inte på OS förra året när man verkligen märkte hur han va den som sket på sig och ville dela guldet med Barshim och började grina som en liten sojapojke. Du slog fan huvudet på spiken där

Ja den kändes fanimej. "Vi delar guldet för gammal vänskaps skull" men fucking COME AN. Tror Qatarianen hade gjort slarvsylta av nippertippan. Tamberi ger mig allergiska reaktioner. Förlåt för tonen, sänkt några starka öl
Citera
Medlem
Patrik2108s avatar
Sagnia är en sopa. Varför säger de inte det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Ja, sen har du Andreas Almgren också som kom fyra på 5000 meter, när Jakob Ingebrigtsen vann, jag tyckte att det var stort.
Och Marcus Nilsson. Men alltför många har underpresterat. Idag försvann två medaljhopp till, Bengtström och Sagnia. Och inte för att motståndarna var extra starka, utan för att de själva helt enkelt var dåliga. Nu gnäller Olsson om att det beror på att det är dubbla mästerskap. Men Olsson det gäller väl alla konkurrenterna också.
Citera
Medlem
Stefan4s avatar
Khaddi hoppar fortsatt lite "diagonalt" från vänster till höger, vilket innebär att den effektiva hopplängden är längre än vad resultatet visar.

Det verkar vara svårt för henne att ändra på den tekniska biten.
Citera
2022-08-18, 22:32
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Marcus Nilsson i tiokampen också väl?
Jo även Mackan får godkänt.
Citera
2022-08-18, 22:33
Medlem
Patrik2108s avatar
Är det inte en stor missräkning om Mihambo missar guldet?
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Och Marcus Nilsson. Men alltför många har underpresterat. Idag försvann två medaljhopp till, Bengtström och Sagnia. Och inte för att motståndarna var extra starka, utan för att de själva helt enkelt var dåliga. Nu gnäller Olsson om att det beror på att det är dubbla mästerskap. Men Olsson det gäller väl alla konkurrenterna också.

Ja Marcus Nilsson får vi heller inte glömma bort.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Ja den kändes fanimej. "Vi delar guldet för gammal vänskaps skull" men fucking COME AN. Tror Qatarianen hade gjort slarvsylta av nippertippan. Tamberi ger mig allergiska reaktioner. Förlåt för tonen, sänkt några starka öl

Absolut han hade kört över det tror jag också. Nej för fan det är bara njuta sänk en för mig också. Skål!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Khaddi hoppar fortsatt lite "diagonalt" från vänster till höger, vilket innebär att den effektiva hopplängden är längre än vad resultatet visar.

Det verkar vara svårt för henne att ändra på den tekniska biten.
Ja, då behövs åtminstone ett tränarbyte, om ens det räcker.
Citera
2022-08-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos

Sawyers kniper bronset i sista hoppet och Britterna har ju haft 3 till och med de klämde in Commonwealth Games mellan VM och EM. De tar den allvarligt här och de tog slut 3 dagar innan EM började. Var faktiskt i Birmingham och kollade lite var ganska nice!
Senast redigerad av BillClintonsCigarr 2022-08-18 kl. 22:37.
Citera
2022-08-18, 22:36
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Inte ens Khaddi själv eller hennes tränare verkar tänka positivt för tillfället.

Jo det är tydligt.

Jag ser Khaddi som en 7m hoppare men det kanske har blivit ett spöke?

Sitter det i huvudet?
Citera
2022-08-18, 22:36
Medlem
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in