2007-02-06, 16:31
Medlem
Livershoots avatar
Fin tråd har följt den med nöje.
Undrar om någon vet vad som hänt med veteranvakten Tito som stod i dörren på Cafet , har inte sett honom på flera år ??
Citera
2007-02-06, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
=)

Träffade "Tok"-Erik på tuben härom natten, fattar inte att alla i tråden är så jävla kåta på honom bara åka in till stan så träffar man honom eller ringa till lugna gatan och be och få bjuda ut han på date.

OnT : Försökt hålla mig borta från den här tråden för hälften stämmer inte för 5 öre, men skulle gärna vilja veta, Men om någon vet något om Nabbi och Omar från Hagalund.

Nabbi ska snart avtjäna ett fängelsestraff för misshandel. (inte så tufft som det låter, han dängde på sin fru) Omar verkar sköta sig.
Citera
2007-02-07, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mundo Musiqe
Drillen is long gone,vi kommer inte få se mer av honom här......

hur kan du vara så säker?
Citera
2007-02-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lili
Inyourface har faktiskt rätt...jag känner hela samers familj...jag och samer gick i samma klass i hjulsta skolan....Samer dog i syrien och det ABSOLUT INTE i en bilolycka.

Har hört flera olika historier om hur samer dog.. alla säger olika saker.. hur dog han igentligen?.. d e samma sak här i tensta.. några säger bilolycka andra säger nått annat
Citera
2007-02-07, 20:08
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bikermatte
Nabbi ska snart avtjäna ett fängelsestraff för misshandel. (inte så tufft som det låter, han dängde på sin fru) Omar verkar sköta sig.

Haha! behövde inga svar, skulle bara kolla hur mycket koll folk faktist har, Nabbi har ingen FRU! han bor med sin MORSA! och om han snart åker på en till volta så blir det för "grovt narkotikabrott".

Samma sak med Omar.

Hälften av den här tråden är som en dålig kriminalroman dikterad av människor som ser upp till nollor.

Vissa saker stämmer förvisso, men andra är antigen sjukt glorifierade eller som i detta fall, helt fel.
Citera
2007-02-07, 21:29
Medlem
Jag vill inte skriva så mycket om samer här....speciellt inte hur han dog....Av respekt till hans familj. Det enda jag kan säga är att han dog inte i en bilolycka....utan det hände på ett väldigt fegt sätt.
Citera
2007-02-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inyourface
Jag vill inte skriva så mycket om samer här....speciellt inte hur han dog....Av respekt till hans familj. Det enda jag kan säga är att han dog inte i en bilolycka....utan det hände på ett väldigt fegt sätt.

jepp.. den där vertionen har jag oxå hört.. att d gick till på ett fegt sätt
Citera
2007-02-07, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tensta
jepp.. den där vertionen har jag oxå hört.. att d gick till på ett fegt sätt

Det är den sanna versionen...Fega sättet det hände på....
Citera
2007-02-09, 22:47
Medlem
Vilka känner ni i tensta? Nu snackar jag inte om några små grabbar...
Citera
2007-02-09, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lili
Vilka känner ni i tensta? Nu snackar jag inte om några små grabbar...

Asmin, men han kanske räknas som en små grabb, sen är det inte nån mer direkt sådär, mer rinkeby med Sasa och Zoran då.
Citera
2007-02-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krstajic
Asmin, men han kanske räknas som en små grabb, sen är det inte nån mer direkt sådär, mer rinkeby med Sasa och Zoran då.

Asmin räknas som en liten grabb...han är 4 år yngre än mig....jag snackar om dom äldre
Citera
2007-02-10, 01:07
Medlem
duros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
=)

OnT : Försökt hålla mig borta från den här tråden för hälften stämmer inte för 5 öre, men skulle gärna vilja veta, Men om någon vet något om Nabbi och Omar från Hagalund.

Haha Nabbi och Omar, inte några tungt kriminella grabbar precis.
I Hagalund ser man på de som smågrabbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in