2022-08-12, 20:43
Medlem
Concac123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
https://dumpen.se/2022/08/12/centernordforande-och-gadda-i-ett/

Ja det är sorgligt och upprörande. Varför är så många centerpartister kopplade till dessa pedofila händelser?
De anser väl att det är "liberalt". Kommer vi att få se en kommentar från rödtotten gällande detta? Eller kommer det att mörkas av msm så långt det går? Vidrigt!
Citera
2022-08-12, 20:50
Medlem
Tarrous avatar
Spännande att Dumpen ändrat sitt modus operandi utifrån gäddan. För första gången har de outat någon som Sara och/eller Patrik flåsande sprungit efter på en parkeringsplats.
Citera
2022-08-12, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
https://dumpen.se/2022/08/12/centernordforande-och-gadda-i-ett/

Ja det är sorgligt och upprörande. Varför är så många centerpartister kopplade till dessa pedofila händelser?

Vad är det med högern och pedofili?
Citera
2022-08-12, 21:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Erik
Ja, det lär nog inte bli någon rubrik på Aftonbladet att ännu en centerpartist är pedofil. Vidrigt i dubbel bemärkelse.

Givetvis borde Annie få svara om det här. Om varför är så många inom C pedofiler. Det är inte bara deras väljare utan alltså politiker. Men kommer någon journalist ställa den frågan? Förmodligen inte.
Citera
2022-08-12, 21:13
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Undra hur många det finns i C som är pedofiler?
Hur många har avslöjas?
Tänk på att de som avslöjats är bara de som råkat klantat till det så de faktiskt fastnat i fällan. Skummet på vågorna.

Räkna med att det utan problem finns åtminstone tiofalt så många centerpedofiler ute i partistugorna landet runt, som lyckats hålla låg profil utan att åka dit...
Citera
2022-08-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Vad är det med högern och pedofili?

Är du full eller efterbliven? Hur man kan få ett centerparti till att vara höger har jag ingen aning om. Men på något sätt lyckades du.
Citera
2022-08-12, 22:55
Medlem
Återstår att se om MSM rapporterar. Tveksamt.
Citera
2022-08-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissgobbe
Är du full eller efterbliven? Hur man kan få ett centerparti till att vara höger har jag ingen aning om. Men på något sätt lyckades du.
Dom är lite åt höger men är främst ett mittenparti väl.

Är otäckt att det finns så många sådana i C. Annie är inte så dålig som fb försöker henne att framstå, visst jag håller inte med henne i vissa frågor (jag tänker att hon försöker sticka ut lite med vissa frågor och därför överdriver).

Skulle själv aldrig kunna rösta på C p.g.a. detta dock, alltså deras pedofilkopplingar. Tycker synd om de som är normala och röstar på dom. Tänker nog att Annie inte är glad över detta om jag ska vara ärlig.

Hade de uteslutit alla pedofiler så hade de kanske kunnat bli större(lite likt SD utesluter nazister och dylikt), för de förlorar en del röster på grund utav detta.
Citera
2022-08-12, 23:12
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSnakePlissken
Jag föraktar alla som röstar på C och som smeker lööf medhårs. Och pedofilerna i partiet. Har vi så många psykopater (som röstar på psykopaten lööf) och pedofilvurmare i Sverige? Röstsr du på C så förutsätter jag att du är antingen psykopat eller pedofilvänlig.

Man kan ju vara ambivalent också, där måste ju kärringen vara idealisk.

Man vet ALDRIG vad hon tycker eller vill, eller vilken sida hon står på.
Citera
2022-08-12, 23:31
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Dom är lite åt höger men är främst ett mittenparti väl.

Är otäckt att det finns så många sådana i C. Annie är inte så dålig som fb försöker henne att framstå, visst jag håller inte med henne i vissa frågor (jag tänker att hon försöker sticka ut lite med vissa frågor och därför överdriver).

Skulle själv aldrig kunna rösta på C p.g.a. detta dock, alltså deras pedofilkopplingar. Tycker synd om de som är normala och röstar på dom. Tänker nog att Annie inte är glad över detta om jag ska vara ärlig.

Hade de uteslutit alla pedofiler så hade de kanske kunnat bli större(lite likt SD utesluter nazister och dylikt), för de förlorar en del röster på grund utav detta.

"Vissa frågor", kärringen valsar ju runt som en tromb och byter åsikter och samarbetspartiers efter hur vinden blåser just för dagen. Lite åt höger var dom kanske på Fälldins tid, på senare år har väl målet varit att hålla svetsar'n kvar vid makten och att se till att ett demokratiskt valt parti, som fått många fler röster från väljarna än C, inte ska få något inflytande.

Dom har nog förlorat fler röster på att dom tillsammans med MP blivit ett parti för Stockholms innerstad och fullkomligt skiter i våra matproducenter Än att partiet är fullt av äckel, eftersom ingen berättar för den stora allmänheten hur det står till.
Citera
2022-08-12, 23:35
Medlem
Vad har katolska kyrkan och centerpartiet gemensamt?
Citera
2022-08-12, 23:53
Medlem
yz44s avatar
Att pedofili är en så tydlig trend hos Centern men inte hos andra partier är talande.
Ett sjukt parti som drar till sig sjuka människor.

Behövs det verkligen ett pedofilparti i sverige, trodde inte att det var så utbrett att de organiserat sig politiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in