2022-08-02, 14:41
Medlem
GrillTeknikers avatar
Om jag raderar en prenumeration, kommer jag ändå få notifieringar om någon citerar ett av mina inlägg i tråden? Kunde inte hitta någon info kring hur citat vs. prenumerationer fungerar riktigt.

Man kan ju inte följa hur många trådar som helst och bli notifierad hundratals gånger per dygn om alla nya inlägg, men man vill ju ändå veta om någon citerat ens inlägg så man kan besvara citatet.
Citera
2022-08-02, 15:04
Medlem
Trollfeeders avatar
Jag kan inte tänka mig att det ska vara något problem. Men du kan ju prova att prenumerera på den här tråden, sen avsluta prenumerationen, sen citerar du det här inlägget och ber mig citera dig, och sen gör jag det, så får vi se om du fick någon notifiering.
Citera
2022-08-02, 16:58
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag kan inte tänka mig att det ska vara något problem. Men du kan ju prova att prenumerera på den här tråden, sen avsluta prenumerationen, sen citerar du det här inlägget och ber mig citera dig, och sen gör jag det, så får vi se om du fick någon notifiering.

Så, nu har jag avprenumererat och ser med spänning fram emot en notifiering (eller icke notifiering).
Citera
2022-08-02, 21:10
Medlem
Sleepysuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Så, nu har jag avprenumererat och ser med spänning fram emot en notifiering (eller icke notifiering).
Nå?
Citera
2022-08-02, 21:16
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepysun
Nå?

Jepp, fick notifiering
Tack för hjälpen!
Citera
2022-08-03, 00:51
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker

Och jag har inte varit inloggad här på många timmar, men det verkar vara löst nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in