Citat:
Ursprungligen postat av
Bexxxxzter
Det får väl bli ett mail till styrelsen till att börja med i alla fall!
Segt bara om vi ska behöva ändra parkeringstiden till 2 timmar eller dyl.
Med ett specialtillstånd per lägenhet för lite längre vistelser löser ju det sig dock.
Tack för all input!
NEJ Ett specialtillstånd per lägenhet är inte en lösning, då kommer (idioterna) bara lägga det permanent i bilen. Det enda vettiga är att helst införa betalparkering, eller tidsbegränsad parkering som givetvis skall kontrolleras av p bolag några gånger om dagen.
Sen så ska huvudsakliga brukaren vara skriven på bilen, och i de fall du beskriver så får det väl anses att de är huvudsakliga brukare. Låter antingen som curlade skitungar eller blattar. Gissar mest på det förstnämnda.