2025-04-15, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
För 800 spänn....

Det sjuka är ju också att hon påstår sig ha något allvarligt fel på foten, tror inte att en ortoped hade rekommenderat träskor i det läget...
Citera
2025-04-15, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det sjuka är ju också att hon påstår sig ha något allvarligt fel på foten, tror inte att en ortoped hade rekommenderat träskor i det läget...

Haha, tänkte exakt samma. Träskor är inte bra för nån att gå i.
Men vem bryr sig om en fot när nya grannen bjuder på tequila 😵‍💫
Citera
2025-04-15, 12:36
Medlem
Citat:
Har funderat lite på hur Pia ska få med sig allt hon köpt till nästa Hostel och kommit fram till att allt hon äger förmodligen fortfarande ryms i hennes enda kappsäck och det vet hon eftersom hon ofta byter rum på Hostelet. Hon använder ju aldrig samma plagg två gånger och uppdaterar ingenting om tvättstugan, så jag är övertygad om att hon slänger plaggen för att slippa tvätta, tydligen har hon ju gjort så förr!

Det lät lite när hon pratade om rumsbytet som att hon lämnat grejer med flit i gamla rummet. Sa typ "jag tog med mig...". Lät som det var valfritt att ta med sig en del och lämna resten kvar ungefär. Så hon anser nog det är hostelets problem att kasta hennes skit
Citera
2025-04-15, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Haha, tänkte exakt samma. Träskor är inte bra för nån att gå i.
Men vem bryr sig om en fot när nya grannen bjuder på tequila 😵‍💫

Och folk på TikTok tror att det är "jättesmart" och "genialiskt" att sätta fast någon skör länk på en så tung sko. Som ingenjör(?)borde hon fatta att den går sönder direkt.
Citera
2025-04-15, 13:56
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Och folk på TikTok tror att det är "jättesmart" och "genialiskt" att sätta fast någon skör länk på en så tung sko. Som ingenjör(?)borde hon fatta att den går sönder direkt.

Som ” ingenjör” 😅

Även utan ingenjörsexamen borde hon ju fatta, att varken cowboyboots eller träskor lämpar sig för någon med rygg/fotskada.

Och hon, som inte behöver vända på slantarna, har ju råd att investera i lite dyrare, fotriktiga men snygga skor.
Citera
2025-04-15, 15:03
Medlem
Den nya rumisen är sååå lugn samt bjuder på tequila. Ska vi gissa att kärringen har ny ”kille” om någon dag? 🤭
Citera
2025-04-15, 15:25
Medlem
Citat:
Det lät lite när hon pratade om rumsbytet som att hon lämnat grejer med flit i gamla rummet. Sa typ "jag tog med mig...". Lät som det var valfritt att ta med sig en del och lämna resten kvar ungefär. Så hon anser nog det är hostelets problem att kasta hennes skit

Så kan det nog vara. Med tanke på att hon köpt kläder varje dag sedan hon flyttade in på Hostelet är det ju väldigt märkligt att hon än så länge inte snackar om att införskaffa minst en till kappsäck till nu före påsk, så det känns som att på ett eller annat sätt kommer prylar att försvinna.
Citera
2025-04-15, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Som ” ingenjör” 😅

Även utan ingenjörsexamen borde hon ju fatta, att varken cowboyboots eller träskor lämpar sig för någon med rygg/fotskada.

Och hon, som inte behöver vända på slantarna, har ju råd att investera i lite dyrare, fotriktiga men snygga skor.

Fotriktiga skor gör nog inte henne tillräckligt exentrisk och sexig. Hennes onda fot måste ju vara en stor bluff, för annars skulle hon definitivt ha bättre skor.
Citera
2025-04-15, 15:38
Medlem
Citat:
Fotriktiga skor gör nog inte henne tillräckligt exentrisk och sexig. Hennes onda fot måste ju vara en stor bluff, för annars skulle hon definitivt ha bättre skor.
Hon sa väl den var lite lam? Dvs behöver inte göra ont, "bara" fungera sämre?

Men träskor, nedsatt fotmotorik samt fylla känns som en strålande kombo för en fraktur eller två..
Citera
2025-04-15, 15:50
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Hon sa väl den var lite lam? Dvs behöver inte göra ont, "bara" fungera sämre?

Men träskor, nedsatt fotmotorik samt fylla känns som en strålande kombo för en fraktur eller två..

Behövs nog inte ens nedsatt fotmotorik för en fraktur?Med tanke på såna fyllor damen bjuder på.

Ett under att hon än så länge, raglat rak i cowboybootsen.
Citera
2025-04-15, 15:56
Medlem
vonDys avatar
Spännande fortsättning följer, om nya ” lugna roomisen” som bjuder på tequila.

Ny tjärlek på gång? KebabDjäsus är nu ännu en av tantens ex-”killar”?
Citera
2025-04-15, 19:13
Medlem
MaeWests avatar
När ska Dårpippin Pia Pissfitta vara ute från sexnästet Ramilton, då?
Vilket Hostel får den stora äran att vara hennes nästa Cucko Nest?

Bostadsannons från Pia Kadaverhäxa: "Knullglad, välhållen tonårig 50-åring söker härbärge. Moderna faciliteter ej nödvändiga, då dusch ej behövs och piss används som skurmedel. Numero 2 sköts diskret med en kabel i närmsta blomkruka. Kyl önskvärt, då laxmackor är dieten, och pissgult vin är att se som medicin, o inte alkohol. Klunkas diskret kontinuerligt ur större sportmugg, vilket gör att känsliga medboende ej behöver ta anstöt.

Golvutrymme, stort nog för en smal och sexig kvinnokropp att utöva diverse, excentriska yogainfluerade atletiska rörelser på. Uppskattas av manliga medboende, därav behov av att dela rum med enbart män. Kvinnor blir lätt överväldigade av min bedövande uppenbarelse, och avundsjuka kan tyvärr uppstå, vilket jag , från djupet av mitt hjärta, beklagar. Att vara så smal, snygg, sexig och rik som jag nu är, kan missuppfattas.

Hoppas att vi kan få ett gynnsamt samarbete, då jag är en känd profil på TikkTok, och därmed kan ge lite stjärnglans åt ert Hostel, i utbyte av ett diskret avtal, där ni sponsrar mig med klausulen att mitt leverne inte på något vis kommer att orsaka mig något problem.

Pia Nyberg, känd kreatör av TT-klipp!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in